2009. december 7., hétfő

# 136. Márkék fellépése és koncert

Pénteken beértem a városba 5 órára.Felmentem a Svejkbe,ott voltak Márkék totál berúgva már xD Izgatott volt mindenki,már vártuk hogy fellépjenek xD 6-ra jött Verbói is :D A többiek elmentek a Kertbe.mi meg még Verbóival elmentünk egy kiskocsmába.Benyomtunk 2 sört,egy rövidet.Adtak ingyen mini chipset a sör mellé xD Volt benne vagy 4 szem chips xD Szal ott elütöttük az időt

Aztán odaértünk a Kert-be,de már Márkék már felléptek O.o Pedig 9-re mondták hogy kezdenek,erre meg 8-kor már kezdték -.- ÉS Márk annyira be volt baszva ,hogy kemény 2 számot engedtek nekik lejátszani,utána ledobták őket a színpadról xD (Másnap am visszanéztem a videókat róluk,és kurvalaza volt xDDD) Na mindegy,am még jó hogy belógtam,és nem fizettem belépőt xD Verbói talált egy mobilt xD Csörgette a gazdája,és ott is ment el mellettünk 2 méterrel és a hülyéje nem hallotta hogy ott csörög mellette xD Aztán kiszedtünk a szim kártyát belőle xD Aztán néztünk a koncertből is,meg néha be is mentünk Pogózni,de nemvolt egy nagy szám.Az Auróra is tök csicska volt.Bemutatott nekik egy gyerek hogy kapjátok be,az énekes meg rámutatott és a kidobó már dobta is kifelé -.- OMG na mindegy.Aztán buli után maradtunk még egy páran azért xD Lementünk tescoba...öö rendőrök...páran hazamennek...4-en vissza a SVT-be.Ott voltak Márkék és Ruszkiék xD Nem hagyott aludni senkit xD Hajnali 5-re gó fel a buszmegbe,egy kis szarakodás után kinyitották a várót és bementünk dögleni xD ÉS vártuk hogy jöjjön a fél7es busz...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése