2009. december 19., szombat

# 141. Norbival Sanciba és NÁLUNK! (≧▽≦)+ másnap O.o

Úgy volt,hogy délután bemegyek tarjánba és találkozok Jácintal,Száymonnal és Katonával.Persze nekem kellett körbetelefonálni/smst írni.Katona sajna még Pesten volt vásárolni,így Ő nem is tudott jönni.Aztán próbáltam Száymont elérni telón,mert Ő délelőtt még felhívott,hogy tuti jön.Persze most nem vette fel a telót. T_T Felhívom Jácintot,hogy menjek-e be mert Katona nemjön,Száymon Ő tuti jönni fog.Erre mondta hogy akkor tegyük el máskorra,mert 3-an minek...na mondom jóvan,ennyit az estéről.Később Száymon már visszahívott,de mondtam neki hogy mivan...
Na Norbit rábeszéltem,hogy nem akarok otthon ülni péntek este,és gyerünk el a Sanciba XD Hát így is lett,elmentünk,erre Sanci közli,hogy nemsokára zár,mert nincs itt senki.Na mondom jólvan...mondom jó lenne ha még jönne ide 1-2 ember ,akkor tuti nem zárna be hamar.Erre rá kb 5 percel,elkezdtek jönni az emberek XD Szal el üldögéltünk még ott.Megittunk 3 sört,addigra már mindenki elment és mondta Sándor hogy na most már tényleg bezár.Vettünk fejenként 2 sört,hogy majd megisszuk odakint.Beálltunk a buszmegbe,de mondom gecc megfagyok,olyan kurva hideg volt,és rábeszéltem Norbit hogy jöjjön fel hozzánk,úgyis csak faterom van otthon.Nagy nehezen belement xD Apát nem is zavarta.Szépen beültünk a szobába,eliszogattuk a 2 sört,Maónika sót néztünk jútúbon,meg napiszart XD Behoztam még 1 sört,meg egy maradék pezsgőt,és elkortyolgattuk azokat is xD Hát olyan fél2 körül ment haza Norbi xD Miután bezártam a kaput kajak semmire sem emléxem xD Az az utánni képkocka az hogy reggel 8 óra van,arra ébredek hogy anyám kiabál hogy mivan itt xD Nézek körbe,a sörös dobozok a gépnél,és a gép még bevan kapcsolva xD Én meg ruhástul fexem az ágyon xD Nah mondom fasza xD



Aztán visszafeküdtem.Arra keltem fel 2 óra körül,hogy Dudura veszekdik anya.Most ért haza és szanaszét volt verve,a feje bekötözve O.o megverték a skinheadek egyik haverjával együtt.Na mondom kemény...

Más: I LOVE DISZNÓ KÉPEEEEEEEEEEEEEEEEEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése