2009. május 22., péntek

# 67. Hétfőtől Szerdáig :D

Hétfőn Magasépítéstan írásbeli vizsga volt :D Féltem..elém adják a lapokat és csak lestem hogy ez mi a fasz XD Nemnagyon tudtam magamtól semmit,de előttem ült Kurucz és segített :DD Ha nemsegít nemigen tudtam volna sokat XD Meg küldtek be rendes tanárokat is,mert óránként váltották egymást,és vmeik hagyta is hogy segítsünk egymásnak.
Kedden Statika doga.Kibaszottul nehéz volt.És ráadásul alig tudtunk segíteni egymásnak aznap.Szar tanárokat kaptunk xD Alig tudtam valamit,szal szerintem az bukás XD Sokmindenki így volt vele xD Mindenki csak szenvedett,kivéve 1-2 embert.
Szerda.Szervesésből volt írásbeli.Áthelyeztek minket másik terembe,mert elvileg belenéztek az előző vizsgadolgozatokba és sokmindenkinek egyforma lett XDXD Nem meglepő :D És hála az égenk,a legjobb meg legbénább tanárokat fogtuk ki akik bejöttek XD Kajak beeszélgettünk XD Még az igazgató is bejött az elején és mondta hogy ő még ilyen osztályt nemlátott hogy ennyire komolytalanul veszi a vizsgát XD És télleg,ez a nap volt a legkönnyebb,megbeszéltünk szinte minden feladatot.:DD Aztán mikor kimentünk a suli elé mondták a többiek hogy Pintér mondta reggel hogy a statika,ahogy így belenézett,kb 10 embernek sikerült a 32-ből XD nah mondom fasza,én abba tuti nemvok benne,szal szívás (Y)
És ezvolt az utolsó írásbeli.Pihenésképp megbeszéltük,hogy Én ,Kuruc,Norbi kimegyünk estefelé sörözni.:D Így is lett.Este 7kor találkoztunk,felmentünk az óvodához és ott iszogattunk :D Aztán mikor besötétedett még a kerítésen is átugrottunk és beültünk a kis faházikóba XD Elszívtam 2 cigit is :S :D Meg megittam vagy 5 sört,nemvoltam berúgva de azért megéreztem XD Sőt,ez nem a sör miatt,hanem mert sötét volt,de mikor kijöttem a faházikóból pisálni,és fordultam el jobbra,kajak megfejeltem a házat XD A többiek meg szakadtak h "Na ez szép volt" XD Még meg is szédültem XD Aztán ugy hajnali 1 felé haza is értem :D Tükörbe látom h tiszta seb az orrom,a köcsög faház miatt XD Szal jó volt ez a kis lazítás az írásbelik után :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése