2009. május 13., szerda

# 66. Ivászat XD

Egész nap elvileg tanulnom kellett volna,de csak punnyadtam.Aztán megcsörren a telefon,látom Barbi hív,mondom wtf?XD Máté szólt bele hogy jöjjek ki az vódához mert itt van Andika,meg Barbi is .Aztán hezitáltam,majd mondom oké kimegyek.XD Kiértem,látom már a piásüvegeket XDAztán dumálgattunk,cigi+pia is ment befelé.Majd mikro ez elfogyott,lementünk a pálya mellé a Klubba és még vettünk bort meg kólát XD Vissza az óvodához...ÉS kezdett beesteledni,meg kezdte mindenki érezni a hatást XD A lányok már énekelgettek,elvittem őket pisiltetni is XDXDXD Aztán mikro elfogyott minden már mindenki Jól volt XD Aztán uyge mivel már nemment busz,és Barbi nemtudott hazamenni,mentünk Mátéékhoz :D Máté és Andika..:P A szobájában szarakdotunk,én bementem még Márk szobájába is pofáztam neki a hülyeségeket XD Majd modntam hogy mennem kell haza,mert már hívogattak telón,és kikisért.Este 11re értem haza ,és msotmeg beültem még egy kicsit a gép elé mert nemvook álmos,jó kedvem van :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése