2017. december 8., péntek

# 494. - Ufókonferencia

November negyedikén ismét megrendezésre került az Ufókonferencia, és én is előadó voltam az emeleti teremben. Előadásom címe a "Magyar tudományos és katonai körök az ufókról" volt.


Elég sok dolognak kellett utána járnom hozzá, és nem is ragoznám a szót, mert feltettem a youtube csatornámra az egész előadást.



Mondhatnám, hogy mindenki ott volt, aki nekem számít, ugyanis most nem csak Anita, Attila, Lehel jött el, hanem anya, Bence és sikerült elrángatnom Andrást is. :D

Az előadás elég jól sikerült, végül Józseffel is megismerkedtem, aki Finnországból érkezett; s azóta sikerült is találkoznunk egyszer.

A fórumon csak egy-két kérdést intéztek hozzám a nézők, majd a konferencia után a szokásos Tóth Lacis csapattal dumáltunk és koccintottunk egy jót :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése