2017. október 13., péntek

# 493, - Őszi Mondocon

Ismét elérkezett az őszi Mondocon ideje! Most kevésbé vártam, ugyanis sem 7, sem Réka nem jött végül el és azt hittem, hogy így elég unalmas lesz, de szerencsére elég jól sikerült.

Bogival kezdtem a napot és vele néztünk körbe, és folyamatosan kerestük az ismerősöket. Fotózkodtunk cp-sekkel, majd odacsapódtam Tíciához és a barátnőjéhez. Vicces, mert Tíciát csak lefotóztam az előző conon, aztán fb-on elküldtem neki a képet és kitaláltuk, hogy majd a következőn együtt zúzunk XD Hát így is történt és elég sokat lógtunk együtt, persze néha szét-szét váltunk. Egész nap egy csomó ismerősbe futottam, és itt most nem is sorolnék fel mindenkit. Azt viszont kiemelném, hogy Riaa patkánya aranyos volt és a vállamon szaladgált XD Az este folyamán volt a Bridear koncert a conon belül és meglepően tetszett. A neten meghallgattam pár számukat, annyira nem jött be, de rossz sem volt, viszont így élőben a második sorban elég jó hangulata volt az összes számnak. A lányok is sokkal jobban néztek ki, mint a képeken :D Végül lehetett venni mindenféle fan cuccot és vásároltam egy CD-t, amit aztán mindannyian alá is írtak. Az egyik tag nagyon bejött, neki meg is mondtam japánul, hogy gyönyörűen néz ki és nagyon mosolygott, megköszönte XD Baromi későn értem haza, az első nap ennyi volt.















A második napon pangásra számítottam, mert mindig ez van az összes conon, de szerencsére ez sem volt vészes. Megint több ismerőssel futottam össze, volt akire csak egy kép vagy pár mondat erejéig, aztán meg már nem találtam meg őket sajnos. Ami a legjobban tetszett nekem az a Ladybaby cosplay banda XD Még mielőtt Bogi lelépett volna haza, kitaláltuk, hogy csinálunk egyedi Free Hugos táblát, de végül azt is meguntuk egy fél óra után XD Tíciáéket kikísértem és elköszöntünk egymástól, majd beszélgettem kicsit Gregoryval is, és amikor már tényleg szinte minden ismerősöm lelépett hát Józsiékhoz csapódtam. Aztán azt vettem észre, hogy ez a nap is elment. Összességében jó kis con volt, ahhoz képest, mint amire számítottam. Ezt úgy sem lehet jobban leírni, úgyhogy beszéljenek a képek helyettem.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése