2018. április 12., csütörtök

# 495. - Eltelt négy hónap...sok minden történt!

Tavaly év vége óta nem írtam a blogomba.... Na, nem azért, mert nem történt semmi, hanem mert mindig volt valami más, amivel foglalkoztam. Most nagyon minimális szinten megírom, hogy mi is történt az utolsó bejegyzés óta. Utoljára az őszi Ufókonferenciáról írtam, hát aztán szépen lassan jött a szilveszter. Ismét Anitáéknél voltunk, ahol "családias", beszélgetős, jókedvű hangulatban telt el az este. Megfogadtam, hogy ebben az évben főként három dolognak élek: Japánnak, a kirándulásoknak és az ufókutatásnak. Nem akarok elvesztegetett hétvégéket, minden egyes szabadidőt hasznosan akarom kitölteni. Azóta eltelt négy hónap; s úgy tűnik, hogy bár a Japán útra már megvan a pénzem, de a munka, az írás és egyéb teendők miatt nem tudok egyszerre ennyi dologgal foglalkozni, valamint a japán nyelvet is alapfokon megtanulni. Márpedig ha kimegyek Japánba, oda csak úgy van értelme, ha eltudok valamennyire cseverészni az emberekkel. Úgyhogy a folyamatos tologatás és a "túlterheltség" miatt úgy döntöttem, hogy a Japán utat jövőre hagyom, és minden mást lerendezek ebbe az évben. A pénz megvan, a nyelvtanulást pedig a nyár után fogom kezdeni.
Azóta mentem könyvtárba kutatni, felkerestem embereket - s velem jött mindig Attila is -,  készítem a youtube csatornámra a videókat (link), tervben és készülőben van a cikkek mellett egy komolyabb könyv is. Voltam Esztergomban, Debrecenben, Nyíregyházán, Budaörsön és Pomázon is. Alig várom a többiekkel, hogy jöjjön a jó idő és egyre több helyre eltudjunk menni.
Folyamatosan jönnek az ufókutatás terén is az ötleteim, hogy mit kellene még csinálni, kikkel kellene beszélni. "Nyomulás" miatt megszereztem egy kész "örökséget" is ezen a téren, tele mindenféle kinccsel, ami nem ismert és senki másnak nincs meg. Márciusban ismét jött egy Ufókonferencia, és egy másik előadó betegsége miatt én kerültem a nagyszínpadra - most először. Nem így szerettem volna odakerülni, de így esett; mindenesetre simán, lámpaláz nélkül ugyanúgy elmondtam az előadásom, mint az eddigi kisteremben. 
Időközben ismét volt Szent Patrik nap, amire ez évben is elmentem, és ugyanez mondható el a tavaszi Mondoconról.
Mivel mostanában már nagyon szép, napsütéses idő van, így Anitával és Attilával elmentünk a Holdvilágárokba, ahol túráztunk egy nagyot. Áprilisban pedig találkoztam anyával, mert feljött Bp.-re, valamint kb. egy év kihagyás után Hajósi Petivel is.
Most pedig következzen egy képcsokor erről a pár hónapról, képaláírással.
Zajlik tehát az élet, és a következő hétvégékre is már be van tervezve jó sok dolog. Ezekről ezentúl részletesebben és sűrűbben próbálok majd beszámolni.
Bye!

Lejlával a Stexben
Esztergomi kilátás
Komáromban
Arany Lacival elkezdtünk egy youtube videó projectet
Attilával Ferihegyen
Budaörsön
Anitánál a kicsapat
Otthon Picúrka kunyerál
Előadásom az Ufókonferencián
...és a záróbuli XD
Szent Patrik napon
Tóth Lacinál beszélgetés
Mondoconon
Anyával a Budai Várnegyednél
Petivel
Holdvilágárok 1.
Holdvilágárok 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése