2017. október 6., péntek

# 492. - Nyári történések #2. - Balatonboglár, találkozók, kirándulás

Folytatom akkor, hogy mik történtek még a nyáron. Az első rész itt olvasható:

Augusztus végén elmentünk nyaralni Lejlával Balatonboglárra, de csak két napra. Az apukája vitt le minket autóval. A környék gyönyörű volt, a kert, a ház, nyugágyak, a privát partrész nagyon hangulatos volt :D Először úszkáltunk egy jót, majd végül megebédeltünk. Közben beszéltük hogy hogyan kellene kiadni Lejla írásait majd a jövőben XD Később megérkezett még Tamara és egy fiú is. Egy csomó mindenről beszélgettünk és lubickoltunk a Balatonban, sőt még egy kicsit éjszaka is. Gyönyörű látvány a lemenő nap, a csillagos égbolt, ahogy tükröződik a vízen =) Elakartunk menni vidámparkba is, de mire odaértünk kb. pont akkor zártak XD Este Lejla apukája sütött nekünk húst, meg iszogattunk egy kicsit :D Másnap már csónakáztunk is, de ebéd után sajna menni kellett vissza Budapestre. Az egyik legjobb élményem volt ez a két nap a nyárból.

"aszta kapitannya" "Japán tudósok kimutatták"..XD

Szeptember elején Attilával átmentünk Tóth Lacihoz iszogatni és dumálni, aztán pedig Anitával látogattunk meg Zoliékat Tatabányán, mert már rég találkoztunk. Csináltunk ufó tv adást is az egyik fb klubba XD

Attilával elmentünk Tatára is, mert már egy ideje terveztük, hogy megnézzük a tavakat. Hát körbejártuk az egészet, közben megnéztük a "Tatahengét", vagyis a köveket, amiket kiállítottak. Sétáltunk az erdőben és parkokban is, végül pedig betértünk az Albatrosz vendéglőbe is. Attila az egyik barlangba eljátszotta a Yetit, szokás szerint XD

Végül a hónap zárásaként megünnepeltük az akváriumban Attila szülinapját. Eljött Tóth Laci is, ott volt Lehel, Ákos, valamint Indinéni; és a gyerekek is jól érezték magukat. Késő estig beszélgettünk és mindenki örült, hogy összeült a társaság.

A múlt hét hétvégén Nippon Grooven voltam, de meg kell hagyni szinte megbántam, hogy elmentem. Annyira unalmas és szar volt, hogy hihetetlen, ennek persze több oka van. Azért egy csapat képet lőttünk.

Végül most hét elején készítettem interjút László Ervin tudományfilozófussal, és számomra is érdekes témákról beszélgettünk. Már szinte hónapok óta próbáltam elérni, hogy találkozzam vele, de végül most sikerült.

Ennyi volt tehát a nyár, beköszöntött az ősz. Hamarosan őszi mondocon, szülinapom, ufó konferencia és még kitudja mennyi minden fog történni =)