2017. szeptember 24., vasárnap

# 491. - Nyári történések # 1.- Szeged, Tufatúra, találkozók

Valójában a nyári mondocon óta nem írtam semmi bejegyzést, pedig bőven lett volna miről. Rengeteg dolog történt a nyáron és így a blogomat is elhanyagoltam (mint ahogy az összes többit is).

Júliusban például átmentem Attilával Szegedre; benézni a könyvtárba, megnézni a várost és a boszorkányszigetet is. Ebből majd csinálok egy külön videót a youtube csatornámra, így ezt különösebben nem is részletezném most, hanem csatolok pár képet. Benéztünk egy rock kocsmába is, valamint másnap hajnalig kint éjszakáztunk a szigeten. Egy betonlapnál pihentünk meg, roppant szórakoztató volt, ahogyan síri csönd van, ragyognak a csillagok, a folyónál csöndben horgászik egy-két ember, de ez mellett Attila úgy horkolt mint az állat XDD




Augusztusban hazamentem vidékre, ekkor "vizsgáltam" meg Pásztón az állítólagos könnyező Szűz Mária szobrot, amiről ismét csináltam egy videót a csatornámra, amit elég sokan néztek meg. Készítettem interjúkat, fotókat és videókat is. Úgy zártam le a dolgot, hogy a szobor nem könnyezik. Ketten is elkísértek és elmentünk még Fallóskútra is.


Salgótarjánban pedig Verbóival söröztem egy jót, mert már elég rég nem találkoztunk, így muszáj volt összefutnunk :D Végül az utolsó buszt is lekéstem és hazagyalogoltam az erdei úton XD


Aminek a legjobban örültem, hogy úgy mint tavaly, megint lejött Kazárra Anita, Lehel és Attila, hogy túrázzunk egyet. Elmentünk a riolittufához, a kőszénfejtőhöz és még egy-két erdős-sziklás terepre. Nagyon szuper volt ez a két nap, ugyanis szállást is vettek ki, így tudtak maradni éjszakára. Séta közben lovakkal is összefutottunk és elkezdtek minket követni XD Tavaly nem jutottunk el a tufához, most viszont igen és szerencsére nagyon tetszett a hely a többieknek is, szóval megérte kimenni. Az este folyamán pedig csillagászati távcsöveztünk és megnéztük a Holdat, a Szaturnuszt, valamint pár csillagot. Ez így eléggé kiegészítette a dolgot a tavalyi évvel, mert akkor viszont a Tejút látszott és Hold, valamint a bolygók pedig nem; most pedig pont fordítva. Másnap ismét túráztunk, majd átmentünk ismét hozzánk és Anita még Picúrral is labdázott XD Egyszóval szuper volt.














Edittel is augusztusban találkoztam (csak Mondoconon ismerkedtünk meg xd), mert megbeszéltük, hogy összefutunk. Két tök szuper napot töltöttünk együtt, néztünk filmet, meg zabáltunk és a plázában csodáltuk a szökőkutat XD Egyem meg a cuki kis pofiját, nem bírok betelni vele XD Hiányzik is nagyon.
Na, a nyári összefoglaló második részét majd a következő posztban írom meg :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése