2017. július 26., szerda

# 490. - Nyári Mondocon

Nagyon rá voltam készülve a nyári conra, mert úgy vélem, hogy az a legjobb az összes közül. Lejlától kaptam ajándékba egy pólót Japánból és azt vettem fel, a többi dolgot pedig magam intéztem :D
Szerencsére összegyűlt a kis csapat, 7 és Réka is jött; valamint Réka ismerőse és 7 barátnője is. 
Aztán sok ismerőssel sikerült összefutni: Bogi, Hamy, Fruzsi és még mások. Lefotózkodtam pár szép cp-s lánnyal, valamint Rékát fárasztottam a képkészítéssel xD Igazából így a csapattal voltam egész nap és csak néha váltunk szét egymástól. Ment a szokásos hülyülés és 7-el még el is játszottuk, hogy verekszünk XD
Másnap kulcstartót és kitűzőt készítettünk saját rajzokkal, valamint folytatódott a csapathülyülés. Megismertem Editet, hát egyszerűen cuteness overload >.< Késő délután még Álmosék is becsatlakoztak egy kis időre, majd véget ért a nap. Ezt szavakkal nem lehet leírni, ott kell lenni a conon és mindenki megtudja milyen. Jöjjek így a képek.

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése