2016. november 23., szerda

# 479. - Születésnapomra

Egy hónap késéssel szösszentek egy bejegyzést a szülinapi ajándékaimra.
Hazamentem vidékre és pár új cuccot meg mindenféle nyalánkságot kaptam. És Picúrral egy sétát a domboldalban :DD
A munkatársaktól nem is akármit kaptam: egy japán whiskyt és egy kristálykoponyát. A whiskynek meg is volt a hatása, totál KO!


Lejlától is kaptam egy ajándékcsomagot, egy jó kis fölsővel és édességgel :D Valamint vacsoráztunk és iszogattunk egyet a Darshanba. Még sosem voltam ott, és nagyon tetszett az a hely. Szép volt a világítás. Na, meg Lejlának is nem sokkal az enyém előtt volt születésnapja és én is adtam neki ajándékot :D




A másik napon reggel még kirándultam egyet Attilával, majd átmentünk Anitáékhoz "kerekasztalozni". Vele, Lehellel, Indinével és Anitával jót dumáltunk és boroztunk, közben meg az ikrek is szórakoztattak minket :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése