2016. november 28., hétfő

# 480. - Ufókonferencia

A hónap elején  ismét ufó konferencia volt, ahol én is előadtam "A spiritizmus, a teozófia és a földönkívüliek kapcsolata" címmel. Szerencsére jó sokan ültek be az előadásra, attól függetlenül, hogy az emeleti kisteremben voltam; valamint, hogy egy időpontba kerültem Knoll Gyula bácsival. 
Az előadás után páran oda is jöttek kérdezősködni, gratulálni, valamint, hogy mennyire tetszett nekik az előadás. :)

Pusztay Sándor engem és Viszkok Andrást kért meg, hogy állítsunk össze a konferenciáról egy összefoglaló cikket. Úgyhogy egymás között elosztottuk az előadásokat, hogy ki kiét fogja majd lejegyzetelni és megnézni. Azóta meg is jelent a közös cikk, aminek persze örülök, mert az előadók közül azért Andrissal vagyok a legjobban, úgyhogy ennek eszmei értéke van.

Közben persze jót beszélgettem a többiekkel, mert jött a szokásos csapat is: Anita, Lehel, Zoli, Peti, Indiné és Attila. Az egész napos fáradalmak után le is gurítottunk (csak) két sört pihentetésként! :D Sajnos a szokásos Tóth Laci-Sándor duóval való buli elmaradt, na majd legközelebb.

Más ismerősök is köszöntöttek, többek között az egri csapat. Már alig várom, hogy újra menjek Egerbe is. A fórumon szokás szerint Nemere úr mellé kerültem - szinte már kialakult egy ülés sorrend -, néha jót derültünk egy-két dolgon :) 

Videók is készültek, ezeket csak januárban fogom feltölteni, méghozzá egybevágva, hogy miért csak akkor, az még titok:) Egyelőre itt vannak a fotók:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése