2016. október 23., vasárnap

# 478. - Őszi Mondocon 2016

Már nagyon vártam az őszi mondocont, teljesen be voltam zsongva! :D
A két napról megint csak a képek beszélnek majd, de volt pár érdekes dolog is:
- találkoztam Shu-channal, akivel még kb. 8 évvel ezelőtt, a legelső conon voltam
- találkoztam Lili tesóival, akik azóta megnőttek és szinte fel sem ismertem őket hirtelen XD
- találkoztam Vezérrel, ő vett észre, vele még 1-2x találkoztam jó 10 évvel ezelőtt a punkos időszakomban

Egyébként egy csomó ismerőssel összefutottam és ismét megismertem egy-két szép lánykát :D
Szerencsére most Rékának is sikerült eljönnie, mert őt is régen láttuk már 7-el. Mivel volt Japánban így hozott ajándékba egy képes lapot is, amit én választhattam ki :D
Voltak tök szép hologramos képek, de végül nem vettem meg, mert nem tudtam volna a falamra kitenni.
Rékával kipróbáltunk egy autós szimulátort, de totál szar volt. Azt hittem ő a béna, mert ő játszott előbb, de nem. Azt a sz*rt tényleg nem lehetett normálisan vezetni XD
Lehetett mintát rajzolni, majd megcsinálták nekünk kitűzőnek. Én naná, hogy ufókát rajzoltam XD
Mindenkit nem sorolnék fel kikkel találkoztam, de jó volt ismét!:D




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése