2016. április 5., kedd

# 471. - Tavaszi Mondocon 2016

Ismét elérkezett a kétnapos Mondocon ideje és most először végre nem vidékről kellett felutaznom rá, hanem elég volt felszállnom a Metróra és fél óra alatt ott voltam. :D Egyébként ezt a sálat vettem rá ebayről, a többi cuccom most régebbi volt:




Első nap Bogi és 7 már vártak rám, kerestünk egy helyet, ahol lecuccolhattunk és elmentünk körbe nézni. Közben persze csináltunk pár cosplayessel fotót, valamint ismerősökkel is találkoztunk. Számomra az volt a furcsa, amikor a cosplayes kért meg engem, hogy csinálhat-e velem egy közös képet XD Aztán szerencsére megismertem egy-két újabb embert is, akikkel az óta is beszélgetek facebookon. 7 először vett részt a színpadon rajzversenyen és azt néztük végig Bogival, de sajna nem nyert, de érdekes verseny volt. Közben megjöttek Lejláék is és minden felé lógtunk. Este pedig Satsuki koncert volt. Őszintén szólva én nem nagyon voltam oda a zenéért, mert nekem túl lágy és sablonos. De a koncert elég jó volt, jó számokat is énekelt, igaz nem lett a kedvencem azóta sem. Bár amit nem hagyhattam ki, hogy csináljak vele egy polaroid képet, amit aztán alá is írt. A mellette lévő ismerősének közben pedig mondta, hogy „ikemen, host” stb. mert azt hitte nem értem miről van szó XD De tökre örültem neki, mert legalább akkor leesett, hogy a hajammal vagy a ruhámmal a japán hostokra akartam hasonlítani. A végén meg oda mondtam neki, hogy „bijin desu ne” amit nem győzött megköszönni :D 











Második nap sajnos szokáshoz híven kicsit pangás volt, kevesebb ismerős is jött el. Jobban ismét csak 7-el, Bogival és Hamyvel lógtam. Kitaláltunk, hogy cetlikre írunk szöveget, és aki bejön, annak odaadjuk. Hát egyetlenegy embernek adtam oda nagy nehezen XD Közben azért 1-2 „ismerősbe” is beleakadtam, akikkel eddig még nem találkoztam, csak facéről tudtunk egymásról. Valaki még ingyen muffint is osztogatott, amit ő maga csinált, hát baromira finom volt :P :D Ezzel körülbelül ki is merítettem a második nap tartalmát, hamarabb is hazamentünk, úgyhogy jöjjenek is a képek.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése