2015. július 7., kedd

# 461. - Egri ufókongresszus és a Szépasszonyvölgyben

Nem vagyok a szavak embere összejövetelek és találkozók beszámolójával kapcsolatban, mert ott kell lenni rajtuk és át kell érezni őket. Szavakkal úgysem lehet mindent visszaadni, és többnyire csak a képek beszélnek.
A lényeg, hogy június 27-én az Egri Univerzum Klub fennállásának huszadik születésnapját ünnepelte egy kongresszus keretein belül. Ez nagyjából olyan volt, mint a pesti kongresszusok, amikről már korábban is írtam a blogomban. Szerencsére azóta már több embert ismerek, így könnyebben el tudtam beszélgetni másokkal is. Úgy volt, hogy a helyszín előtt találkozok Hajósi Péterrel, akit eddig csak internetről ismertem. Végül szerencsére élőben is elég jól kijöttünk egymással és még ajándékot is adott. Köszi Peti! Kaptam VIP belépőt is, mert úgy volt, hogyha valamelyik előadó nem jön, akkor én fogom helyettesíteni az előadásommal. Nagyon sokat készültem rá, de végül nem kerültem sorra, szóvak majd máskor!
Az előadások jöttek-mentek, volt közöttük olyan, ami tetszett és volt olyan, amivel nem értettem egyet, de nagyjából az összes korrekt volt, amit láttam. 
Idő közben hárman-négyen kimentünk egy kicsit sörözni, és találkoztam Mollival is :3
Bevallom Gyula bácsi szövegelésein istenesen nagyokat nevettem, annyi hülyeséget súgott nekemXD
Az este folyamán pedig volt vacsora est is, tortával, pezsgővel és mindenféle jóval. A "bulit" aztán a kollégium előtt folytattuk, ahol megszálltunk az előadókkal és ismerősökkel. Beszélgettünk és iszogattunk egész éjjel, nagyon jó volt a hangulat.











Másnap megreggeliztünk és beszélgettünk, majd kitalálták a többiek, hogy gyerünk el a Szépasszonyvölgybe. Szerencsére nagyon jó idő volt a "túrára" és be is ültünk az egyik helyre borozni. A hely nagyon szép, itt még sosem jártam - hiába voltam már Egerben többször is. A bor kitűnő volt, akartam is hazavinni, de már annyi cuccom volt, hogy inkább mégsem esett jól cipelni :D XD Aztán végül valaki már hazaindult, valaki még maradt, minden esetre engem Iván kivitt a buszállomásra, mert három órakor indult a buszom. Ezúton is köszönöm neki a sok segítséget.

Összességében ez a két nap tökéletes volt szinte, bárcsak ilyen lenne minden hétvégém!:D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése