2015. augusztus 14., péntek

# 462 - Nyári Mondocon és afterparty

Nagyon-nagyon lusta voltam blogolni, így egy hónapnyi késéssel írok csak pár sort a nyári Mondoconról és az az utáni buliról, hogyha évek múlva visszanézem, jobban eszembe jussanak a dolgok. Ez sem a megszokott írás, mert csak pár felsorolást említek meg és beteszem a jobb képeket. :D
- találkoztam egy csomó mindenkivel akivel akartam :) nem sorolok fel mindenkit
- jött Réka is és csinált mindenkinek névre szóló süteményt
- Lejlával bohóckodtunk a mekiben, hogy felszippantom a porcukrot :D
- Raptor adott nekem pici ballagási fotót
- con után összefutottam pár percre Norikoval
- utána Nippon Krisztinával és partyztunk egyet:D
- Lejlától kaptam pár ajándékot, amit Japánból hozott *-*
- reggel Krisztivel kimentünk a Margitszigetre
- mikor kikísértem a vonathoz egy kisgyerek leszólított, hogy én írok-e az Ufómagazinba és akart egy képet velem csinálni xD
- délután még felmentem Zoliékhoz egy kicsit dumálni és videókat nézni


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése