2015. március 6., péntek

# 455. - Világűr előadáson és a Komachi étteremben

Előző héten Lilith, Prusi, Zoli és Én elmentünk a Kreatív Magyar Elme - Magyarok a Világűrben c. programra, ahol két előadást lehetett hallani a Puli holdjáróról és a Smog miniműholdról. Mindkét előadás érdekes volt, de a krémjét az adta az egésznek, hogy meghívták Farkas Bertalant, az egyetlen magyar űrhajóst is. Ő sokat nem beszélt, csak pár percet, mert sietett valahová. Ennek ellenére mikor kiment a teremből jó páran le is támadták egy fotó erejéig. És hát én is kaptam az alkalmon, és sikerült is vele közös képet készítenem :D Lilithéknek is sikerült, úgyhogy mindenki boldog volt :D





A program után Zoli hazament, mi pedig Prusihoz. Hajnalig beszélgettünk és sörözgettünk közben. :)

Másnap Patrival találkoztam és nem is mentem haza csak vasárnap. Befestettük a hajamat, de nem olyan színű lett, amilyet elakartunk találni. De nem baj, így sem lett rossz, mondhatni sötét vörös a színe. Este rendeltünk kaját, pezsgőztünk egy kicsit és másnap pedig elmentünk a Komachi étterembe. Gondoltam kipróbálom a japán kaját, de rohadtul nem ízlett XDD Úgyhogy meg sem tudtam enni, bár sejthető volt, kajában nagyon válogatós vagyok és ennek az ízvilága teljesen eltér a magyar ételektől. Megkóstoltam, kicsit ettem belőle, de a nagy része megmaradt.
Viszont egy japán sört ittam, az bejött, majd pedig koccintottunk egy Moscow Mule vodkával is ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése