2015. február 25., szerda

# 454. - Egerben és Budapesten

Két hete hétvégén ismét elmentünk egy előadásra Egerbe Prusival és Lilithel.
Előtte még lottóztunk egyet, bevásároltunk hazafelére és megittunk egy italt Prusi régi kedvenc kocsmájában :D Aztán még fotózkodtunk egy légvédelmi szirénánál, mert a teteje csészealj alakú, és gondoltuk, hogy majd otthon leretusáljuk a képről az oszlopot mintha lebegne egy UFO :D
Az előadás Móricz Jánosról szólt..meg még egy csomó más dologról ami hozzá kapcsolódik. Csóváltuk a fejünket annyi logikai baki meg hülyeség volt az egészben, hogy már elkezdtük jegyzetelni is, hogy ki tud többet összeírni, majd ezt vitattuk meg a vonaton hazafelé is :D
Utána rohantunk is a vonathoz, hogy pestre menjünk. Végig dumálgattunk az úton és kijött elénk Patrícia, ekkor még beültünk egy szórakozó helyre meginni egy sört. Aztán kettéváltunk és mindenki ment "haza" a maga útjára :D





A következő napokban Patrival mulattam :D 
Elmentünk a West Endbe szétnézni, láttam egy nagyon jó bőrdzsekit, majd lehet meg is veszem legközelebb, azóta sem tudtam kiverni a fejemből XD
Kipróbáltuk a Bubu bubble teát, mert még soha nem ittunk, de csalódtunk, mert egyikünk nem sem tetszett túlságosan xD Azt hittük jobb lesz, mert sokan körbe ajnározták, hogy milyen jó, de nekünk nem jöttbe. Valamelyik ízesítése jó volt, de valamelyik meg olyan volt, mintha valami műanyagot rágnék XD
Ettünk a KFC-ben is, majd összetalálkoztunk 7-el és kicsit leültünk dumálgattunk vele.
Hazafelé jól bevásároltunk kaja ügyileg, rendeltünk pizzát, vettünk pezsgőt és este ketten "buliztunk" egyet :D Jól tele faltam és tele ittam magam XD
Szóval megint egy jó kis hétvégén vagyok túl, de most is megyek majd, mert világűrrel kapcsolatos előadásra fogok menni a többiekkel.:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése