2014. július 18., péntek

#444. - Sándorfalván és Szegeden I.

Most egy olyan hosszú képekkel teli beszámoló jön, amit kénytelen leszek két részletben megírni :3

7 és én elhatároztunk, hogy elmegyünk Sándorfalvára, hogy hátha tudunk ott munkát szerezni. Lili átköltözött egy kis házba, ami Dokié - ő szokta tőle venni a festményeket - és megengedte, hogy mi is odamenjünk.
Pesten találkoztunk előtte Fruzsival és Lejlával, hogy egy kicsit hülyéskedjünk. Már azzal kezdődött, hogy 7 sehol sem volt és a telót sem vette fel, de aztán csak-csak megérkezett. XD Kiültünk a West End elé és végigröhögcséltük azt a kis időt, amíg nem indult a vonatunk Szegedre.




7-el épphogy csak elértük a vonatot, de miután leültünk az első osztályra és próbálkoztunk wifizni, el is küldött minket az ellenőr, hogy a jegyünk másik osztályra szól és üljünk át egy kabinba xD
Ott éppen a Hihetetlen magazint olvasgattam és a velem szemben ülő pali elkezdte kérdezni, hol lehet ilyen újságot venni, mert érdekli őt is az ilyesmi. Kis beszélgetés után elmondta az egyik régebbi élményét. Ment haza este az autóval és egyszer csak egy fénygömböt látott meg ami az autó szélvédője elé ért. Megállt és kiszállt, közben viccből megjegyezte, hogy "na biztos itt vannak az ufók, megkérdem tőlük a jövő heti lottószámokat", szóval nem vette komolyan a dolgot, csak meglepődött. Erre utána teljes képszakadás, 1 óra után eszmélt fel a faluja határában, a kocsiját meg látta a dombtetőn, ahol megállt (úgy hogy égett benne a lámpa), de az ufó meg már sehol sem volt. Érdekes sztori volt az biztos. :)
Lassan beért a vonat Szegedre és kijött elénk Lili. 7 pedig kihívta a Kreatív Kávézós klubból Rokát és Dreyt, hogy talizzunk és dumáljunk kicsit. Elkísértek minket egészen a buszmegállóig, ami majd átvitt minket Sándorfalvára. Amíg a buszt vártuk mindhárman rajzoltunk Roka emlékfüzetecskéjébe és közben hülyültünk is :3





Jött a busz, gó Sándorfalva.  Kijöttek elénk Lili kistesói, aztán lecuccoltunk a kis házba a csomagokkal. Mivel már majdnem este volt és nem tudtunk mit csinálni, kitaláltuk, hogy elmegyünk a játszótérre :D 7 nem akarta, hogy lefotózzuk, hintáztunk, másztunk a játékokon stb. XD







Másnap észrevettük, hogy vannak kiscicák is itt a kertben és velük játszottunk. Kis félénkek voltak, de a végére annyit gyömöszöltük őket, hogy totál megszerettek minket és a karjainkban is elaludtak *w* Az egyik kis szürke volt, a másiknak pedig tigris csíkos mintája volt és még a színe is hasonlított a tigriséhez. Ezenkívül volt egy papagáj is, ami eltudta mondani a Hello-t és a Szervusz-t nagy ritkán xD Aztán mikor egyszer reggel köhögtem egyet az ajtóba, meg tüsszentettem, hát a hülye azt is elkezdte utánozni XDDDD Lilitől pedig megtanulta a "nyau"-t, mintha nyávogna XD Ezenkívül volt még egy szó, amit nem értettünk, de olyan mintha, azt mondtaná, hogy "wat's up" XD Imádtam azt a madarat XD





Aztán rendeltem egy pakk UFO videó kazit, nagyon ritkák voltak és csoda, hogy megtaláltam őket neten, egy faszi adta el használtan :3 Doki közben munka ötleteket mondott, ami vagy nem jött be vagy baromság volt XD 7-et mindenféle tanáccsal ellátta, de fél órára rá már nem is emlékezett egyikre sem vagy mást mondott xD
Közben zenés esték is voltak a faluban és kimentünk megnézni. Már arra sem emlékszem kik léptek fel, de nem volt egy nagy szám, bár azért a hangulat jó volt. Egy másik napon - mert voltak falu napok is - fellépett a Honeybeast is, és anya szereti a "A legnagyobb hős" c. számukat, így ezért elakartam menni, hogy felvegyem neki videóra, hagy örüljön.




A következő napokban is sokmindent csináltunk.
Rászoktunk a pizzára XDD Beültünk mindig pizzázni az egyik helyre vagy hazavittük magunknak. Mivel Lili ugye fest, kitaláltuk, hogy hát próbáljuk ki mi is. Közben Lili két megbízást is kapott, amiért fizettek neki: először egy lovas festményt kellett elkészítenie, aztán pedig egy pásztort a nyájjal. Tök jó lett, mind a kettő. 7-nek eléggé jól ment a festés, ahoz képest, hogy sosem szokott festeni. Először egy "7"-es logót festett, aztán pedig felhőket. Én pedig kitaláltam, hogy ufót festek XD Én nem is fejeztem be, csak az utolsó napokban.









Közben azért akadt 1-2 meló is, de mindkettő csak alkalmi. Olyan rosszak voltak, főleg az utóbbi, hogy arra akkor sem mentünk volna el újra, ha milliókat fizetnek XD Le nem írom ide, hogy mi volt, elég annyi, hogy 7 és én azóta is nevetve, de keservesen emlékszünk rájuk xD 

Volt egyébként egy templom is a környéken, körülötte pedig park. Néha oda jártunk ki fagyizni, ücsörögni és hülyéskedni. Itt éppen 7 nézi a VII táblát XD




Aztán Doki kiállítatta Lili festményeit a rendelőbe. Előszedtük jópár festményét - nem mindet - és kiválogattuk, hogy mik legyenek kint a falon. Mi tettük bele a keretekbe a képet és felakasztottuk a falra. Galéria Medicina XD





Azokban a napokban kinéztünk a tanyára, Lili faterjához is. Nem voltunk sokáig, csak kivittünk pár dolgot, és oda jött meg Lilinek a Hello Kitty-s harisnyája is, amit neki vettem még ebayről :3


A tanya körül egyébként van tó is, a kis gyerekek abban fürödtek a hőségben. Én is szívesen beleugrottam volna, annyira meleg volt, de helyette egy hideg sörrel hűtöttem le magam visszafelé menet, amit megvettünk a helyi kocsmában. XD





Na, egyenlőre ennyit, majd hamarosan jön a 2.-ik rész további festéssel, egyiptomi kiállítással, legózással :D
Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése