2014. július 24., csütörtök

# 445. - Sándorfalván és Szegeden II.

Az estéket filmezéssel töltöttük, megnéztük a Végtelen Történetet, a Részeges Karatemester 2.-őt, mert már régen láttuk őket. Az új filmekből a Legó kalandot. Nagyon zsibbadék mese volt, de egyben pár jó poénnal is. A Minden szupi szuper soundtrack már annyira mindenkinek az agyára ment, hogy már meg is szerettem XD
Eljött a névnapom és Lili vett nekem egy Super Mario figurát netes klubból, amit én még régen gyűjtöttem, de nem lett az összes figura a Mc Donald's-ból xD


Sajnos a meló nem jött össze rendesen, így 7 úgy gondolta hazamegy hamarosan, de én még maradtam egy pár napot. A korábbi két festménye mellé festett még egyet, ami szerintem tök szép lett. Azt hittük majd Doki is megdicséri, erre meg azt mondta, hogy "erre kár volt a festéket pazarolni", hát gratulálok bunkókám XD


Közben Lili is új festménybe kezdett és én is döcögősen haladtam az ufós képemmel.


Az utolsó napokat hármasban pizzázással töltöttük, 7 vett még Tini Nindzsa figurákat és azt nyomogattuk bele a pizzába meg azokkal játszottunk XD Szecska mesterrel gyártottunk egy csomó poént, aminek a felére már nem emlékszem, de 7 biztos, hogy megjegyezte xD
Aztán sajnos 7 végül hazament. Aznap kora reggel kikísértük a vonatállomásra a városba -azaz Szegedre - , ott még hülyéskedtünk egy kicsit és végül elment...
Amiről csináltam zenei összevágással egy fasza rövid kis videót XDXD


 


Lilivel bent maradtunk a városba. Elmentünk a munkaügyi központba, de sajnos nem találtunk normális álláshirdetést. Úgy gondoltuk, hogy kihasználjuk az időt ha már bent vagyunk és sétáltunk. Pont volt egy pár rendezvény a városban, azokból is néztünk. Bementünk egy antikváriusba is, vettem Lilinek könyvet és vettem egyet magamnak is.
Elmentünk a helyi dómba, ahol bent megnéztünk mindent amit lehetett és vettem szuvenírt is otthonra mamának. Még mindig nem vagyok hívő, de ettől függetlenül maga az épület szép. :D






Odakint még hülyéskedtünk a füves részen XD Voltak ordító arcok a külső falakon én meg azokat utánoztam le XD Volt egy Mária szobor - ha jól emlékszem - a gyepes területen és vele selfieztünk és fotózkodtunk, majd továbbmentünk.







 A séta közben megláttam egy plakátot, amin egy egyiptomi kiállítás volt. Úgy gondoltam, hogy ezt a lehetőséget nem szabad kihagyni és hiába, hogy kevés pénzem volt, eldöntöttem, hogy bemegyünk az egyikre. Ugyanis három részre volt osztva a kiállítás, három különböző helyre. Mi csak egyre mentünk be, ellátogattunk a Móra Ferenc múzeumhoz is, ahol volt tök szép szökőkút és fáraós "szobrok" felállítva a múzeum bejáratánál. Lilivel a medence és a szökőkút előtt ugráltunk, hogy próbáljuk lekapni a géppel, amikor épp a levegőben vagyunk XD






Elmentünk a kiállítás helyszínére, ami valami "Fekete Ház" volt és a mumifikálás és az írás volt a fő témaköre a kiállításnak. Két emeletes volt a kiállítás, persze ugye a földszinten kezdtünk nézelődni. Volt ott mumifikált krokodil, hal, madár, pár kőszobor, papiruszok írásai és hireoglifek bemutatása.
Rajzok is voltak kiállítva amik egyiptommal kapcsolatosak és lehetett is rajzolni, Lili egyből készített egy fáraó fejet az egyik lapra.






Természetesen még számtalan más tárgy is ki volt állítva, de a koponyák és lábfejek mellett a legérdekesebb, hogy egy emberi múmia is volt egy vitrinben :D Alaposan körbekameráztam és megnéztem, amúgy elég alacsony faszi lehetett az illető :D







Mielőtt átmentünk volna a fölső emeletre útközben lehetett fotózkodni egy  bábuval is, ami persze nem eredeti egyiptomi lelet volt. A nevére már nem emlékszem, de a trónján egyből helyet foglaltunk és mehetett is a pózolás :D



A második emeleten is sok érdekesség volt: füvészkönyvek, illatzsákok, istenszobrok, gyógyászati módok, fürdő, receptek, varázsigék, ágyak, vázák. A kiállítás végére nagyon kifáradtunk és végül írtunk egy-két sort a vendégkönyvbe is.





Ezután elmentünk kajálni és  pihentünk egy kicsit, mert kiakartam még menni a helyi nevezetességet is megnézni: a szegedi boszorkányszigetet. Az időjárás nem tett a kedvemre: épp a sziget elejében voltunk, amikor is elkezdett szakadni az eső. Én nem akartam egyből visszamenni Sándorfalvára, mert mondom már többet nemigen jövünk erre és mindenképpen megakartam tekinteni a szigetet, úgyhogy az eső elől bemenekültünk egy étterembe, amire azt hittem odakint, hogy kocsma XD Sajnos csak egy sört sikerült kérni, de igazi elegáns étterem volt kedves dolgozóval. Azonban hiába ittam meg egy sört, reménykedve abban, hogy közben majd eláll az eső és kitudok menni a szigetre, nem jött össze. Az eső még mindig szakadt és végül bazi nagy viharban értünk vissza a faluba.


Sajnos hiába bátorkodtam továbbmaradni, nekem sem lett semmi a munkából. A doki is beszélt ismét összevissza, köszönöm neki. Seggfej.
Az utolsó napokban meglátogattuk még Lili tesóit és legóztunk velük meg hülyültünk. Játszottunk a legóval valamilyen társasjátékot és mikor a kockával kellett dobni, mindig előre megmondtam egymás után vagy ötször, hogy Lili milyen színt fog dobni és ezen nevetett mindenki XD
Utoljára elvittem Lilit még fagyizni és sétáltunk egyet a templomkertben is.





Az utolsó napon pedig végül még játszottam egyet az egyik kiscicával és befejeztem az ufós festményemet. Igen gyermeteg lett és komolytalan kidolgozású XDD Ez van vagy nem megy nekem a festés alapból vagy sokat kellene gyakorolnom, hogy értelmesebbel előhozakodjak XD De egyenlőre maradok a rajzolásnál. A cica pedig úgy elterült dorombolva az ölemben *w* Nagyon hiányozni fog a kis mocsok. XD




Összefoglalva a sok-sok képpel ennyi lett volna a Szeged-Sándorfalva "kalandunk" 7-el és Lilivel.
A hét elején hazamentem, de hétvégén már mentem is Pestre: jött a mondocon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése