2014. június 20., péntek

# 443. - Laskafesztivál, Sztúpánál és Lilivel

Con után itt volt egy ideig Lili nálunk.
Elmentünk sétálgatni a környező domboknak, mert rohadtul jó idő volt és ezt ki kellett használni. Közben sört is vettünk, kiültünk egy magaslesre, végigjártuk a környező terepet :D



Időközben még a Kazári Magtárházban is volt egy kisebb rock koncert.
Amatőr zenekarok léptek fel és gondoltuk lemegyünk megnézni. Egy jó ideig ott voltunk és éppen mikor haza akartunk menni, útközben találkoztunk Handóval és visszahívott minket xD
Bevágtunk egy pár sört és dumáltunk. Közben Lili platformja megtetszett Báttya Robinak és mivel ő volt a buli fotósa csinált egy pár képet Liliről XD Na azóta jóban vannak XD Csináltunk mi is pár "értelmes" képet XD





Pár hét múlva Laskafesztivál volt, ami minden évben van itt :D
Elég népszerű rendezvény, több ezren jönnek el rá, még külföldről is.:D
Addigra Lili festett két tök szép festményt meglepetésként: egyet Picúrról és egy ufósat nekem :D Mindkettőnek nagyon örültem, meg anyukám is :D



Szóval elmentünk a fesztiválra. Volt egy csomó lufiárus, kajálda, italozó hely, sörsátor, harcművészeti bemutató, késő délután pedig Karthágó koncert. Este kicsit be is piáltam, hulla fáradtan értünk haza xD Ismét találkoztunk Robival, meg is interjúvolta Lilit egy kamerással XD Találkoztam Katonával, Radiccsal és Handóval. Még "bolond" Elemérrel is csináltam képet XDXD
Ja, és mikor megérkeztünk a fesztiválra egy fotós jött oda hozzánk, hogy csinálhat-e rólunk képeket mert olyan egyedien nézünk ki és használhat-e a képekből fel portfólióra vagy versenyre. Tökre meglepődtünk, de jól esett XD :D Persze megengedtük neki és csinált jópár képet :D








A fesztivál utáni napon hívott Robi minket, hogy menjünk le a faluba, mert nyitott egy standot. Eladott egy csomó mindent és nekünk adott egy csomó kedvezményt xD Lili a tesóinak vett ajándékot, magunknak ufós matricát, fateromnak meg vettem cigitartót xD
Pár nap múlva kitaláltuk - és szerencsére anya is belement -, hogy gyerünk el a tőlünk nem messze lévő Tarra, ahol van egy buddhista sztúpa. Régen már voltam ott egyszer, de elakartam oda vinni Lilit is. Márk anyukája vitt minket autóval, mert anyával jóban vannak :D
Sajnos be volt zárva az a részleg, ahol lehet vásárolni mindenféle buddhista cuccot és ajándékot, pedig akartam venni valamit xD 
Amúgy Lilinek tetszett nagyon a hely. A sztúpában írtunk kívánságot cetlire is mindannyian, de hogy teljesül-e az majd kiderül xD Csináltunk egy csomó fotót, meg átmentünk a a Nagy Templomba, ami még nekem is új volt, mert mikor régen jártam itt, akkor még az nem volt nyitva, legalábbis nem tudtam bemenni. Na, most odamentünk és először azt hittük nincs is nyitva megint, erre meg csak egy emelettel feljebb kellett menni és pont végeztek ilyen mantrázást xD Ott kuksoltunk az üvegajtó előtt és néztük azokat akik bent voltak, közben ment a zene és a mantra szöveg. Aztán észrevett minket a "fejes" és intett, hogy nyugodtan bejöhetünk csak csöndbe le kellett ülni :D
Tökre megnyugtató érzés volt, a zene, a füstölő illata, a nyugodtság meg minden :D Hát majdnem elaludtam xD Van bent három nagy "aranyozott" szobor, gyönyörűek voltak és az egész szoba ki volt díszítve.










Hazafelé pedig benéztünk egy szabadidő központba, azon belül is egyik kávézó szerű helybe tértünk be. Ittam egy söröcskét :D:D
Utána még körbenéztünk a környéken és bementünk egy sportklubba. Ott toporogtunk az előtérben, mire megjegyzi az ottani faszi Ildikónak és Anyának, hogy " A fodrászat eggyel feljebb van."
De nem rossz indulatból mondta, csak alapból vártak valakit :DDD Ezen röhögtek 5 percig, mintha rájuk férne egy kis kiigazítás és ezért mondta volna xD
Végül betértünk a maconkai tóhoz is. Már eléggé félhomály volt és hamarosan be is sötétedett, de nagyon szép volt a környék, ahogy a fények is tükröződtek a tavon. Körbesétáltunk és utána mentünk haza.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése