2014. február 17., hétfő

# 435. - Angol tanfolyam, Lilivel, Sola artbook

Na ez egy ilyen képekkel teli poszt lesz, mivel sok dolog történt, de írni nem sokat lehet, úgyhogy majd többnyire beszélnek a képek helyettem :D
Még a TV-s szereplésem előtt befejeztem azt az alapfokú angol tanfolyamot amire jártam. Végül a teszt 96%-os lett. Nem volt nagy szám, pedig tényleg elég gyenge vagyok angolból.
Itt írjuk a tesztet :D


És itt az eredménye:



Kapás pedig az utolsó napon behozott szőlőpálinkát kóstolóra :D
Én nem szeretem a pálinkát, de ez valami nagyon jó, finom volt és még a torkomat sem marta szét, mint ahogy a pálesz szokta. 


Időközben szereztem egy szép artbookot, az animés gyűjteményembe :) Már mindenem megvolt nagy figura, dakimakura stb. de artbookom még egy sem. Na szerencsére egy oldalon használtan eladóvá vált egy, szerencsére igen olcsón, 2200 Ft-ért vettem meg postaköltséggel együtt, szóval nagyon megérte, mert ezek drágábbak szoktak lenni - és attól, mert használt, semmi baja nem volt. 
Ez a Sola c. anime artbookja, grafikákkal, karaktterrajzokkal, leírásokkal, hátterekkel, hogyan rajzolták stb. szóval elég jó kis könyvecske, majd rajzolok belőle, meg segítségemre lesz saját képregény rajzolása terén.








Aztán utoljára lejött hozzám Lili pár napra.
Hát a pár nap alatt sokmindent csináltunk. Egyik este elmentünk a klubba iszogatni, ott volt Handó is.
Vele iszogattunk meg beszélgettünk zárásig. 
Másik nap sétálgattunk, mert elég jó tavaszias idő volt. Körbejártuk a falut, elmentünk kicsit a domboknak. Itt csináltunk ilyen hülye képeket, hogy sütött a Nap és beálltunk a fénye elé,mintha azon ereszkednénk le XD *saját ötlet*
Valamelyik nap hazajött Szabolcs is Németországból és itthon volt pár napot. Vele is találkoztunk, iszogattunk és DVD-t írtunk, mert kellettek neki filmek, külföldön ugyanis tilos torrentezni én meg onnan töltöttem le neki amik kellettek.
Lilivel még rajzolgattunk, filmeztünk, askon bohóckodtunk videóválaszba, elkezdtük nézni a LIFE doramat, de nem értünk el csak a feléig, tovább már nem tudtuk nézni, mert hazament hétvégén.





Még aznap este találkoztam Nórival a Svejkben. Már jó ideje terveztük, hogy találkozunk, mert még csak fb-ról ismertük egymást és csak ott beszélgettünk :D Hát kellemes csalódás volt, elvoltunk, végig dumáltuk az estét aztán pedig este mentünk haza mindketten az utolsó busszal.

Na kb. ennyi. Van pár új rajzom is, de azt majd külön bejegyzésben fogom posztolni, mert most is készül 1-2 és egyszerre akarom feltenni :D 
Addig is bye-bye! És a végére itt egy kép Picúrl hehe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése