2014. február 26., szerda

# 436. - Nippon Shoxx # 40


Utoljára szilveszterkor voltam NS-en és most úgy esett, hogy újra megyek :D
Már nem indult olyan jól a dolog, mert a buszon volt egy kis probléma a sofőrrel. 
7-el és Totyával találkoztam a Nyugatiba, oda jöttek Nikyék, Ritsu, Dada és Kyo is. De később külön vált a csapat, egyik fele elment Amyhez, a másik fele ment a Lyukhoz, hogy majd ott alapozunk.
Én előre megvettem vagy két sört még tarjánba, hogy ne pesten kelljen venni tripla annyi áron :DDD Szóval kipakoltam a táskából, a többiek is hoztak magukkal inni valót. Mikor egyszer 7-el arrébb húztunk az egyik épületből Daniken film ment, láttuk is hogy azt vetítik, kíváncsi vagyok mi lehetett ez a rendezvény xD Na, hát jól bealapoztunk, annyira, hogy ezután jött a második szerencsétlenség.
Befizettük a belépőt és két percre rá, hogy lecuccoltam már el is tűnt a pénztárcám...
Egyből össze is futottam Nettával és Dawel, őket már nagyon régen láttam, meg is lepődtem :DD Segítettek keresni a pénztárcám, rendesek voltak, de végül negyed óra keresgélés és idegtépés után meglett, valaki beadta a szervezőknek, szerencsére pénzzel együtt xD
Kezdtek jönni az ismerősök, Tsukiyo, Shin, Viktória és végül Lejla is. Hát ezután 7 és Totya baszott fel, mert kitalálták, hogy hazamennek, mert unalmas a buli..na mondom kössz basszátok meg xD 
Még jó, hogy utána egy ideig Nettával és Dawel elökörködtem. Mikor ők leléptek akkor Dadával és Ritsuval voltam el, táncikáltunk meg iszogattunk xD Amyt felköszöntöttem, kicsit beszéltem Tsukiyoval is.
Később már a többieket sem találtam sehol, valahol elkeveredtek én meg végig a pultnál voltam Lejlussal már és vele is maradtam reggelig :D Hú nagyon beittunk és annyi hülyeséget mondtam neki, de azért ő is vette a lapot xD Mikor vége lett a bulinak elmentünk a Mekibe még kajálni egyet és utána gó haza :D
Nem volt olyan rossz a buli a sok kezdetleges rossz dolog után, de sokan nem is jöttek akik ígérték és az ismerőseim xD
Képek!:D











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése