2013. december 10., kedd

# 431. - Új megjelent cikkem, új rajzok, új könyvek és újság szerzemény

Gondoltam az újdonságokat így egy bejegyzésbe sűrítem, nem akartam már külön írni őket, így megvártam, míg mindenem kész lesz, megérkezik és meglesz.
Megjelent a Hihetetlen! magazin decemberi száma, amiben végre benne van a korábban beküldött cikkem. Három oldal lett, a címe pedig "Életben maradt őskövületek." Elküldték persze a pénzt érte és a tiszteletpéldányt. Le is fotóztam:



 A pénzből máris költöttem, megint leárazás volt az Alexandra könyvesboltban egy bizonyos időpontig és nem bírtam ki, hogy  ne vegyek valamit :D Eme három könyvre esett a választásom, mert olcsóak voltak az eredeti árhoz képest és már korábban is kinéztem őket. :)


Elég sokat bújom hasonló témákban az oldalakat, fórumokat, ahol beszélnek róla. És az egyik hozzászólásban egy hölgy linkelt egy fotót egy ufós cikkről, egy 40 évvel ezelőtti újságból. Na én rögtön szemet vetettem rá, írtam neki, hogy megveszem tőle. :) Nem válaszolt egyből, ki is ment a fejemből és már pénzem sem úgy volt, mint mikor visszaírt, így azt írtam, hogy már nem fizetnék érte mégsem. De ő meg tök kedves volt és azt mondta ingyen elküldi csak adjam meg a címem. Nagyon megörültem neki és mondom ilyen rendes ember is van még a világon?XD Ami a legjobban meglepett, hogy amikor megjött a boríték nem egy cikk volt benne, hanem vagy 70 oldalnyi cikk az UFO jelenségről.
Igazi relikvia, írta, hogy ő örökölte és reméli hogy jó kezekben lesz nálam. Az újságcikkek 1972-es évfolyamúak az "Előre" napilapból valóak és a rovatának címe "Hallgatás fala". Akkoriban még nem bulvár és nevetséges téma volt ez a dolog, hanem nagyon is komolyan kezelték. Hát sajnos változnak az idők.


Térjünk át a rajzokra!:D
Megihletett az ufós hangulat, így készítettem is egy ilyen rajzot. Gondoltam éjszakai találkozást sokkal jobban meglehetne jeleníteni, mint hogy fényes nappalit rajzoljak, így ez lett belőle, már amennyire le tudtam fényképezni a rajzot:


Találtam a neten egy cuki maid kosztümös képet platformal, Lili is ebbe szokott járni conra, így gondoltam lerajzolom. Lefotóztam a rajz készítésének menetét: 1. A ceruzarajz 2. Kihúztam tűfilccel és a 3. A kész rajz




Amit telibe ma rajzoltam, az csak egy gyerekes karikatúra rajz. Az egyik ismerősömnek és népszerű kriptozoológusnak, Karl Shukernek születésnapja volt. Mivel úgyis unatkoztam gondoltam firkálok neki valamit és kitaláltam, hogy őt rajzolom meg körbevéve a kriptozoológiai híres lényeivel, természetesen nem portré és élethűségszerűen, hanem csak karikatúrásan. Nagyon tetszett neki és írta is kommentbe, hogy lehet felhasználja később a könyvében, blogoldalán vagy cikkében. :)


Angol gyakorlatra is járok ugye, és megkért az egyik nő, hogy rajzoljak már a kislánya emlékkönyvébe valamit. Persze meg is csináltam neki. Nem akartam kislánynak valami túl bonyolított részletes rajzot készíteni, ilyenkor jobb az egyszerűség szerintem. Mondtam, hogy rajzolok egy kislányt cica fülekkel. Hát nagyon örült neki, a kicsi azt hitte csak rá van nyomtatva a lapra vagy fénymásolva :DDD Örülök, hogy ennyire tetszett neki :D


Sajnos jobban nem tudtam lefotózni. Ha vaki nélkül fotózok elmosódott a rajz, a korvonalak életlenek. Ha vakuval fotózok tiszta, de a fény miatt hülyén mutatja a színeket, hol világosabban hol sötétebben -.-
Amúgy az angol jól megy, eddig csak az időpontok megmondásába zavarodtam bele néha. A társaság is jó, felnőttek a nagy része, de el lehet nevetgélni.


Hát ennyi lett volna most az írnivalóm. Következőleg valószínűleg a téli conról fogok, mert hogy most hétvégén az jön. Már nagyon várom, az új cuccomban fogok menni, a hajam most újra szőke lesz úgy döntöttem, "díszként" felveszek egy szemüveget, a régi SZTK-s féle nekem is jól áll. Valamint rendeltem szép kontaktlencsét, de nagyon rossz érzésem van, hogy nem fog megérkezni időre. Bár ne legyen igazam....
Nah bye-bye!~ ★

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése