2013. november 10., vasárnap

# 430. - Végül a TV-ben...! :D

Nincs sok új mondanivalóm, kivéve egy dolgot!
Két bejegyzéssel ezelőtt írtam, hogy majdnem bekerültem a TV-be :D
Hát végül össze is jött harmadik alkalomra :D Privátba felkeresett az egyik riporter, hogy szeretne interjút készíteni velem az RTL klubtól és akkor benne lenne ez a Fókuszban. Ráadásul még nem is nekem kellett felmenni Bp.-re, hanem ők jönnének le. Aztán még autóval is elvisznek a megbeszélt helyre, meg haza is hoznak. Mivel van egy kriptozoológiai blogom és jópár netes bulvárújság a blogomra hivatkozott a cikkeikben, így engem kerestek meg, hogy beszéljek erről a témáról.
Itt a blog, ott bővebben írtam az egész interjús dologról meg a történetről:
Kimentünk Mátranovákra, az erdőbe és ott volt az interjú. Nagyon ideges voltam, néha el is basztam a szöveget, de mondták, hogy nem probléma, majd összevágják, meg újra felvettünk 1-2 jelenetet :D
Ezután lementünk a faluba és az ott lakókat kérdezgették. Eredetileg egy magyar legendának jártunk utána, a Fanyűvőnek, ami végül meg is lett, egy idős bácsi volt a megoldás kulcsa :D
Itt az adás, amiben benne vagyok:

                            

Sajnos nagyon megvágták - mert eredetileg velem vagy 2 órát forgattak - és a narrátor is kb. ugyanazokat mondja el, amit én mondtam az interjú során. Azért kérdeztek engem, mert az én blogom írt párszor erről a Fanyűvőről.
Egyébként értelmesek és viccesek voltak a srácok, akik jöttek, hárman voltak.
Az egyik mondott egy érdekességet is. Valahogy szóba került az ufó téma ( full ufó buzi vagyok :DDD) és mondta, hogy az ország sok felén jártak interjúvolni, anyagot csinálni a Fókuszba. Egyszer egy nyugdíjba vonult, ex-repülő ezredessel csináltak adást. Elmondta, hogy volt olyan esetük, hogy a radar illegális behatolót észlelt a légtérben. Felküldtek két vadászpilótát, azok meg jelentették ,hogy egy nagy fényes csillogó tárgyat láttak. Aztán mire odaértek volna a közelébe kilövellt akkora sebességgel, hogy utol sem tudták érni. De erről nem beszélhettek senkinek, titkosítva van. Szóval ez elég érdekes volt nekem.

Aztán a faluban mondtak egy vicces esetet: van egy fogyi emberke, aki rendmániás. De nem otthon tesz rendet, hanem az erdőbe!:DDD És kajak rendbe teszi a kivágott fákat stb. és láttunk is ilyen rendbe rakott farakásokat, mikor velem forgattak kint xDDD Elképzeltem a csókát, ahogy ott rendezkedik az erdőbe, de nem viszi haza a fát gyújtósnak még véletlenül sem, csak rendbe rakja és elmegy haza!xDDD

Összességében tök jó volt az egész, meg izgalmas :D
Aztán végül leadták a TV-be, tökre örültem mert egy csomóan megdicsértek, bejelölgettek, írtak stb. :D
Ja és sokaknak tetszett a csíkos fölsőm, már megakarták kaparintani, de nem adom ám xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése