2013. augusztus 15., csütörtök

# 425. - Új rajzok és manga projekt :DD

Hát az újdonság csak annyi, hogy átfestettem a hajam barnára :) Sötétebb lett mint akartam sajnos, de hát ez van, mert a szőkítővel nehéz volt normálisan kiszedni a feketét és foltosan szedte ki XD De legalább a sötét barna festékkel normálisan befogta mindenhol és egyenletesen. Kellett, mert már nagyon le volt nőve és a hétvégi conra nem akartam olyan hajjal menni XD

Új manga projektet találtam ki magamnak :D Persze kérdés, hogy ebből is mi lesz, de most ez tényleg nagyon bekattant nekem. Sajnos még a sztori nincs teljesen kiagyalva, de a lényeg, hogy hasonló rajzolást szeretnék elérni, mint az ef- tales of memories c. animében van. Elmentem fotózni a főbb helyeket a faluba, azért mert majd ezeket akarom belerajzolni a mangába is. Na persze nem itt fog játszódni, de sok animében és mangában megfigyelhető, hogy a hátterek és a helyszínek a valóságban is léteznek :D

Végezetül pedig itt van 6 rajz, mostanában nem tettem fel őket, pedig valamelyik még májusi :DD De az egyiket 1 hete rajzoltam még. Az elsőnek a hátterét megszerkesztettem a gépen, mert csak sima kék volt. Az utolsót pedig ki kellett cenzúráznom khmm XDD Utolsó előtti uraság pedig a skandináv mitológia Odin istensége, gondoltam nem csak manga stílusba kéne rajzolni, így megpróbáltam egy ilyet.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése