2013. április 2., kedd

# 416. Régi rajzok és új könyvek, új rajzok :)

Hát sok újdonságot nem tudok írni, mert mostanában csak itthon voltam, hétvégén megyek animeconra, amit már nagyon várok :)
Nosztalgiából keresgettem a régi cuccaim között és megtaláltam két régi rajzomat :D Az egyiket általános suli 7.-ik osztályában rajzoltam, ez József Attila lenne :"D
A másik pedig Terence Hill, már 2001-ben is nagy kedvencem volt, dátum szerint akkor 12 éves voltam. Hát igazán vicces rajz XDDDDDD




A másik dolog, hogy szereztem be új könyveket , úgyhogy bővült a gyűjteményem :)
Volt amit kaptam ajándékba, pl. Lejlustól  a Rejtélyek birodalmát, kölcsönbe pedig Kyotol a Mágikus Lényeket :) Aztán van olyan közte amit happoltam rukkoláról,szóval ingyen volt, esetleg vateráról vettem vagy pedig 100-300 ft-ért vettem.



Jennifer Westwood - Mítoszok földjén
Jennifer Westwood - Legendák földjén
Carl Sargent & Hans Eysenck - Mégis van magyarázat?
Irene Bellini - Rejtélyek birodalma
Erich von Daniken - Minden-hatók nyomában
Nemere István - Titkok könyve 2011
Charles Berlitz - A Bermuda- háromszög
Charles Berlitz - Sárkány háromszög
John Michael Greer - Mágikus lények kalauza
Ráth-Vég István - A sátán és cimborái

Egyébként mióta itthon vagyok nem nagyon rajzolok. Fogalmam sincs miért, valahogy nincs kedvem. Inkább olvasok könyvet vagy gépezek. Úgyhogy két új rajzom van csak.
Az egyik egy nácis csészealjas, ami eredetileg majd képregény is lesz, már ha hajlandó lennék már végre belefogni. A másikat pedig Pixienek rajzoltam szülinapjára, mert most volt, az egyik ő lenne, a másik pedig én :) Szerintem ő felismerhető, de magamat viszont elbasztam XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése