2013. március 13., szerda

# 415. Pesten 3.rész :DD

Nagyooon le vagyok maradva a blogommal, már vagy két-három hete itthon vagyok, és most áprilisig nem is igen megyek vissza Pestre.

Kicsivel mint több hetet voltam ott. Őszintén szólva próbálkoztam munkát keresni, kevés sikerrel. Minden esetre annyi kiderült, hogy egy régebbi újságcikkemért fizetnek, csak az emailem nem volt jó, úgyhogy lecseréltem és egyből meg is kaptam a választ. Írtam újabb cikkeket, erre a főszerkesztő azt mondta, hogy eltette őket és majd előveszi ha aktuális, hogy be kerül az újságba. Úgyhogy remélem bele kerül, mert nem mondta hogy javítsak rajta vagy hogy tuti nem teszi az újságba őket.
Próbálkoztam még egy pár helyen meló ügyben, meg e-maileket is írtam, de semmi...

Ezen kívül persze szórakoztam is :D Jó sok mindenkivel taliztam.

Először is Fannival, az ex bartnőmmel. Őszintén szólva kíváncsi voltam mi történt vele, mert Pestre került és már nincs azzal az idióta gyerekkel aki annyiszor átbaszta és aki miatt szakítottunk stb. ezt most nem írom le. Mivel elég csúnyán váltunk el, és már jó pár rendezvényen is ott volt, csak úgy vettem észre hogy kerül engem, cselhez folyamodtam :D Természetesen már nem akartam tőle semmi komolyat, csak kíváncsi voltam mit fog reagálni, mondani. Szóval a csel az volt hogy egy profillal írtam neki ahol nem volt kép kitéve, szóval nem fedtem fel kilétem, és megbeszéltem vele egy találkát mert jellemre szimpatikusnak talált és kíváncsi is volt ki vagyok. A West End vízesésnél találkoztunk és mikor odamentem hozzá, köpni-nyelni nem tudott :"DD Sokkot kapott és mondta hogy "te jó isten ezt nem hiszem el" XDDDD A szeme majd kipattant XD  Utána megnyugtattam, hogy nyugi nem akarom bántani. Valójában mindig észrevett conokon stb. csak direkt került, mert tudta hogy nem éppen szépen váltunk el és félt, hogy bántom. Mikor megnyugtattam, hogy semmi ilyesmit nem terveztem, csak beszélgetni, akkor beültünk az egyik helyre meginni valamit. Közben hívta az anyja, a szobatársai, hogy kivel talizott, nem e valami beteg állat akarta elhívni stb. mert aggódtak érte XDXD Mint kiderült végig nekem volt igazam szinte mindenben, és ez most nem egozás, rájött hogy hülye volt XD Mindent átbeszéltünk meg hogy kivel mi történt azóta. Még jó, hogy nem akartam tőle semmit, mert az a vadparaszt srác újra basztatni kezdte és zsarolni, és ő készégesen engedett neki, pedig a talin eléggé úgylátszott hogy már megjött az esze Fanninak, de nem. Szóval most megint ugyanott lennék ahol befejeztem vele, de köszönöm ebből nem kérek többet!:DD Megpróbáltam kicsit segíteni neki, vagyis felajánlottam neki, de ő elutasította, hogy ezt ő fogja egyedül megoldani, hát oké.


Elkezdtem Blankával is beszélgetni fb-on. Már régóta "ismertük" egymást, conon is összefutottunk 1-2x, de már jó ideje nem beszélgettünk. Mivel pont nem volt programom egyik napra, meg neki sem így egy rövidke 1 óra hosszára összefutottunk. Elbeszélgettünk elég jól és aztán mind a ketten téptünk haza, azóta is chatelünk. Egy másik nap is taliztunk, akkor épp buliból jött haza barátnőitől.


Ezután be volt tervezve egy csillagtúra, amit az egyik férfitól tudtam meg fb-on hogy lesz és ingyenes. Megvolt adva a helyszín és időpont, hogy hol van a gyülekező. Kyo-t megkérdeztem, hogy van-e kedve menni és mivel igent mondott, már eléggé vártam ezt a napot. Végül Anita is jött velünk együtt, de sajnos a kockulásunk és lustulásunknak hála későn indultunk el, így nem értünk oda időben a helyre és még tovább is mentünk pár megállóval XDDD Mire megtaláltuk a gyülekező helyet már senki sem volt ott. Azért az ottani műemléket megnéztük, bár szerintem sokat nem hagytunk ki, mert elég felhős volt az ég. Kicsit bánom, hogy lemaradtunk róla, de remélem eltudunk majd még menni egy ilyenre.





Anettal is találkoztam, most meglepő lesz, de naháát a West Endben XD Vettem neki egy Túró Rudit, mert tudtam hogy imádja XD És mivel beígértem neki egy yaois rajzot, azt is megkapta XD Elhülyültünk meg beszélgettünk pár órát, bementünk pár shopba, meg leültünk a bőrfotelbe dumálni, aztán neki is mennie kellett haza. Összevissza röhögtünk kicinkeltük pl az előttünk telefonáló biztonsági őrt XD Közös kép az most el lett felejtve, na de majd legközelebb XD

Aztán egyik nap Viktória, alias Tori rám írt, hogy van-e kedvem találkozni. Vele eddig csak neten ismertük egymást és ott beszélgettünk, úgyhogy végül találkoztunk élőben is. Szokásosan westendben taliztunk és ott is lógtunk egész végig, majd beültünk oda ahová még Fannival is, mert az ott van egyből nem messze a westendtől. Elbeszélgettünk, meg pletykáltunk elég sok mindenkiről és néha kicsit ellenkezdtünk egymással XD Estig elhúztuk az időt és kikísértem még a vonathoz Torit, mert onnan indult haza a Nyugatiból. A képen elég gyatra fejem van, de sajna jobb nem sikerült XDDD


Pár nappal később egy elég érdekes találkám volt. Írtam még otthon egy ufós cikket ( mivel elég nagy misztikum mániás vagyok ) az egyik újságnak és ezzel kapcsolatban tettem fel egy kérdést Gyakori Kérdéseken. Mivel elég sok troll jár oda, nem is lepődtem meg, hogy 80%-ban azt olvastam, hogy mekkora baromság az egész. Aztán kaptam egy levelet egy ismeretlentől, hogy ne foglalkozzak velük, nem érdemes. Elkezdtünk a témáról beszélgetni és kiderült, hogy neki van egy angol könyve ebben a témában és szívesen lefordítja nekem ha esetleg össze találkozunk valahol, mert nekem elég gyér az angol tudásom...ezután pár emailt még váltottunk, de mivel elég rendesnek és értelmesnek tűnt, belementem a találkozóba. Először az jutott eszembe, hogy nem-e valami troll szórakozik velem, de szerencsére kellemeset csalódtam. Egy idősebb úrral találkoztam, legyen csak a neve M. :D Szóval megismertük egymást a megbeszélt helyen és végül egy mekibe ültünk be, ahol nyugodtan el tudunk beszélgetni a témáról. Végül a könyvet elfelejtette elhozni vagy pont nem otthonról jött, de elbeszélgettünk a témáról. Nagyon sok érdekes dolgot mondott, például ő nagyon sok időt külföldön töltött és részt vett kutatásokban is. Mielőtt valaki azt hinné, hogy valami dilinyóssal beszéltem, biztosíthatom, hogy nem volt az :D Aki valami elmebajban szenved azon rögtön meg is látszik a beszédén, mozgásán stb. ő egyáltalán nem volt ilyen. Nem is hazudott, már bebizonyította fényképekkel is a dolgokat, beszéde összefüggő volt és egyenes Szóval pár történetén amik vele estek meg igencsak tátva maradt a szám, aztán persze én is elmeséltem neki a saját élményeimet. Végül pedig megvitattunk pár dolgot hogy ki mit gondol a témákról. Nagyon jó beszélgetőpartner volt, és igencsak meglepődtem hogy egy vadidegennel csak így találkozik és felajánlja minden segítségét, manapság ritka az ilyen ember. Levelezni azóta is levelezünk és majd remélhetőleg még összefutunk, mert amúgy is kevés emberrel tudok beszélni ilyen dolgokról. Közös képet is csináltunk, de mivel nem kérdeztem meg hogy feltehetem-e ezért nem osztom meg a néppel XD

Több napot Kyoval is töltöttem, de vagy ő lazult nálunk, vagy én náluk, hol boroztunk vagy filmet is néztünk. elmentünk újságot átvenni egy idős nénitől, aki az agyunkra ment mert a fél életét elkezdte mesélni XD Elmentünk egy kastélyszerű házhoz is ami mindkettőnknek nagyon tetszett, eladó volt, de cöhh majd zsebpénzemből megveszem nyáron XD
NG-re sem mentünk, részben mert eléggé fájt a hasam és még szarul is voltam reggelről XD Szóval maradt a filmezés este. Mivel új sálat akartam venni magamnak, na meg mert nem voltam még az Ázsia Centerbe együtt elmentünk oda. Sajna néhány emelet már le volt zárva mert későn érkeztünk meg, de tudtam venni egy leopárdmintás sálat :D Átjártuk egy csomószor az egész plázát, lifteztünk,mozgólépcsőztünk, minden volt XD Még csillagkaput is találtunk XD



 


Egyik nap Sakurára írtam rá, hogy találkozhatunk, mert mikor előzőleg Pesten voltam ez nem jött össze. Most viszont igen :D Mekiztünk egyet, vagyis csak ő, én nem ettem semmit XD Találkoztunk Neshivel és Gaarával véletlenül XD Mivel elég jó idő volt kint a w.e. mellé ültünk ki az egyik padra. Fannoltunk a Royzt meg miegymást XD Aztán mivel utána egy már előbb megbeszélt találkozóm volt, elköszöntünk egymástól. :)



Jött Lejluska :D Hát egész este elvoltunk a plázában. Végig trollkodtuk az egész estét XD Először is vett könyvet az antikváriusba, és hiába mondtam hogy neeee tegye, vett nekem egy könyvet, amire már a fájt a fogam egy jó ideje >.< köszönöm szépen neki, remélem majd egyszer meghálálhatom. Előtte pedig a mekibe fagyizott egyet, én meg szokás szerint krumplit zabáltam. Bementünk a játéküzletekbe is :"DD kajak olyan volt valamelyik mint egyes sex shopok, mindenféle beöltözős maskarával XD Lejla vett álomfogót és puzzlet is :DD Mikor kiszórakoztuk magunkat minden üzletbe megittunk egy koktélt és nyamiii nagyon fincsi volt, persze közben beszéltünk minden jóról :D Már elég késő lejárt, de még el akart menni az egyik könyvesboltba, mert hogy az sokáig van nyitva. Hát nem volt, mire odaértünk már bezárt XDXD Aztán belopóztunk a Mekibe melegedni és Lejla megmutatta imádott embereit a telefonján, amit most csak én értek és vicces volt XD Aztán mindketten hazamentünk, mert már kb. éjfél körül járt az idő :"DD Nagyon jó volt, nem is értem hogy miért nem taliztunk egyszer sem, akárhányszor voltam Pesten.





Mivel 7 nem jött Pestre és folyton csak ígérgette, na meg a pénzem is elfogyott így két hét és pár nap elteltével végül hazamentem. Nagyszerűen érzem magam Pesten, tudok találkozgatni emberekkel és jó bulik vannak. Kajak arany életem lenne, ha már végleg oda tudnék költözni és azon vagyok hogy ez sikerüljön is, még ha nem is jött még össze most sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése