2013. február 21., csütörtök

# 414 Harmadik manga befejezve

A múlt héten elkészültem a harmadik mangámmal. Eddig van ugye egy kb.53 oldalnyi, egy 17 oldalnyi, majd ez az utolsó elég rövidke, csak 8 oldalas one shot. Egy Bibliai történetet dolgoz fel, modern szemlélettel. Azt amikor Mózes megkapja a 10 parancsolatról szóló kőtáblákat Istentől. Én ezt átültettem sci-fi-be, nem Istentől, hanem földönkívüliektől kapja meg.
Hogy hangulatos legyen bele tettem Bibliai idézeteket is. Pl, mikor "Mózes orcája sugárzik", akkor modernül ez azért van, mert sugárzást kapott az űrhajótól, mert a közelében tartózkodott.
Amikor "Isten" nagy robajjal , kürtzengéssel jön el az emberekhez, mert ez valójában az űrhajó leereszkedése. Mikor Isten alatt meglátnak valami ragyogó "Zafírkövet" az az Űrhajó támasztó-lábai stb. és így tovább :D
A rajzolása a három mangám közül ez a leggyengébb. Na nem azért mert visszaestem rajzok terén, hanem mert eredetileg újságba akartam beküldeni, de nem akartam túlságosan is animésen megrajzolni, csak egyszerű képregénynek. Annak pedig megfelel.
Csak azért lett 8 oldal, mert ez a részletet ilyen kevéske oldallal is betudtam fejezni. Ezen kívül majd még biztos lesznek hasonló ilyen Bibliai részletek, amiket felfogok dolgozni képregénybe. A másik, hogy alig vártam, hogy elkezdjem az új mangámat, ami nácis, okkultizmusos lesz egy kis sci-fivel és tele kalanddal.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése