2012. augusztus 18., szombat

# 391. Pravda koncert

Volt régen egy tarjáni punk együttes Pravda néven és most újra összeálltak és adtak egy koncertet 11,-én szombaton. Fellépett a Slikk nevű együttes is. Mondta Márk is hogy megy rá, aztán szólt Barbi is és úgy döntöttem elmegyek. Nem tudtam mit vegyek fel és az ebayes cuccaimba mentem, rájöttem nagy hiba volt xD
Először a Svejkbe kezdtük a sörözgetést Márkkal meg pár emberrel, aztán mivel pásztóról si jött pár arc kimentünk a vonatállomásra, megvártuk őket, majd pedig a kiskocsmába mentünk át ami a könyvtárnál van. Ott is megittunk 1-2 sört és átmentünk a Talentbe, ahol volt a koncert. Pár ismerős arccal összefutottunk, majd ingyen be is tudtam menni XDDD Nem fizettem belépőt, egyszer csak besétáltam, senki sem kért lóvét XD Összetalálkoztam Barbival is meg Matuszkával. Hát már őszintén szólva eléggé ittas voltam amikor ment a koncert xD Barbival fotózkodtunk xd
Aztán ment a zene meg a pogó meg minden. Én megfogadtam koncert előtt, hogy nem fogok beugrálni meg ilyesmi, már kinőttem ebből, meg ha a zakómnak annyi akkor megfejelem a falat xD de akkor, abban a pillanatban elkapott a lendőlet és egyből rá is ugrottam Márk hátára xD nagy hiba volt mert egyből hátra is dőltünk, elestünk XDDDD Mindegy, azért vicces volt, ment a lökdösődés meg minden, annyira nem emlékszem mert erről csak homályos foltok vannak xd
A zenére nem is nagyon figyeltem, hogy melyik számot jáccák vagy ilyesmi, lényeg hogy ment a nagy lökdösődés meg zúzás jobbra balra xD
Aztán rájöttem hogy elhagytam a kereszt nyakláncomat amit ebayről vettem -.- És észre sem vettem, csak mikor már hazafelé tartottunk. A vicc, hogy nem is bent a koncerten, hanem valahol a bejáratnál, csak nemtom mikor... Tesóm megtalálta a láncát, de a medál már nem volt rajta. Ááá az ideg szétbaszott. Pedig arra még gondoltam is, hogy ne vegyem fel, mert elég gyengén kapcsolódik össze.... szidtam magam nagyon.
Na mindegy, utána nekem minden eléggé homályos. Pedig nem ittam túlzottan sokat, annyit amennyit mindig szoktam, de ennyire K.O. nem szoktam lenni. Emlékszem, hogy még a pultnál is összefutottam Csontossal és kicsit ott söröztünk meg beszélgettünk is, 1-2x még a pultos csajra is vigyorogtam ő meg vissza rám, de hogy miről dumáltunk fogalmam sincs XDDD
Úgy mentünk haza, hogy taxi állomásra mentünk el, leültünk kicsit padra és felvettek minket taxival. Ezeket is csak 1-2 képből visszanézve tudom, mert semmire nem emlékszem -.- És úgy emlékeztem, hogy Csontostól elköszöntem, de az a hülye is ott ül mellettem...
Hajnalban értünk haza, kelek fel reggel, akkor tudatosult bennem jobban, hogy tényleg elhagytam a láncom..pedig nem is rég rendeltem.áhh.. egész nap nagyon szarul voltam, lő másnaposság. Aztán feltűnt, hogy a fényképező gépem sincs sehol o.o hát akkor aztán tényleg ideges lettem. Mivel Barbival voltam sokat írtam is neki egy sms-t hogy nincs-e nála és nála volt hála a jó égnek! De nem úgy ahogy én azt képzeltem...azt hittem ott maradt a zsebébe, mert ő is csinált pár képet. De nem! A taxi állomáson mikor ültünk kicsúszott a zsebemből. Erre ő meg arra felé ment haza, leült az állomáson pont arra a padra és pont a gép mellé. Azta kurva! Ekkora véletlent...
Szóval bementem érte tarjánba hogy visszaadja, szerencsére semmi baja nemvolt. Aztán még a Talenthez is elmentünk szétnézni, nincs-e ott a nyakláncom meg a pultos nőt is megkérdeztük, rendes volt a takarítót is felhívta nem-e találta meg. De sehol sem volt... bár sejtettem, hogy nem lesz meg főleg, hogy neten, fészen írta valaki a felhívásomra, hogy ő látta valakinél ha jól emlékszik,de az ezüst keresztről már le volt törve a fekete kereszt...hát kurvajó.
A buli jó volt, de nem kellett volna ilyen hullának lenni, a keresztért azóta is fáj a szívem, azért mert 1 hónapja van meg kb. de máris elhagytam. Conon is rajtam volt ugye.. és nem a kereszten van a hangsúly, mert nemvagyok túl vallásos csak nem sima egyszerű kereszt volt xD Ha sarki boltba megtudnám venni letojnám, de így hogy ebayről rendeltem és első rendelésem között volt így már más a helyzet. De szerencsére a gép meglett, az fontosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése