2012. augusztus 24., péntek

# 392. Munka és Aug.20

Végre volt alkalmi munkám hála keresztfateromnak és Győrbe eltudtunk menni három napra dolgozni. Eléggé messze van innen, vagy 3 órás autó út, de szétültem a picsámat mire odaértünk xD Ráadásul az éjszaka semmit sem aludtam mikor mentünk hajnalban és még a kocsiban sem tudtam elaludni. Ilyen dexion polc féléket kellett összeszerelni, felállítani, arrébb tolni stb. szóval három napon keresztül ezzel ment a bíbelődés. Nem azt mondom, hogy húú de nehéz volt, de 8 órán keresztül csinálni eléggé fárasztó és unalmas.
Több helyen is kellett ezeket csinálni, hahh az egyik sarokba is akartak állítani, de ahoz fel kellett szedni azt a rácsos padlót ami itt a képen van. Nehezek voltak, volt hogy daruval szedtük fel, alatta tiszta retek, na azt kitisztítani, egy ideig elszenvedtünk vele, majd kiderült hogy fölösleges volt és vissza az egészet, mert túl sok ott a gyúlékony anyag és nem kockáztassák meg, hogy szó szerint beégjünk xDDD
Na szóval minden nap 5-ig voltunk, kivéve persze legutolsó nap, amikor plusz 1 órát kellett maradni, mert csak úgy lettünk kész, naná hogy akkor mikor az ember már a legjobban menne haza XD
Adtak szállást is, ami közelében pont lószar sem volt csak pár ház meg autópálya, szóval eléggé kívül esett a belvárostól. Na így nézett ki a szálló:
Tescoba vettem sört mindkét estére és azt eliszogattam a teraszon, a jó esti levegőben, plusz szerencse, hogy vittem magammal egy könyvet is, legalább azt tudtam olvasgatni.
Ez nem az én szobám volt, amúgy hárman voltunk egy szobába, csak én hülye pont azt felejtettem el lefényképezni, úgyhogy csak beteszem a képet kb. hogy is nézett ki, de az elrendezése nem ilyen volt:
A folyosó..
Ja és minden reggel svédasztalos reggeli volt, szóval azt ettünk amit akartunk, volt egy pár választék, persze nem kitudja milyen kajára kell gondolni :DDD
Szóval szerdán indultunk, péntek estére értünk haza, de jól esett már végre hazaérni te jó ég, nagyon vártam! XDD

Augusztus 20. Rohadtul nem izgatnak már túlzottan az ünnepek, ahogy ez sem annyira. Már rendezvények sincsenek nagyon itt, régebben még voltak...ráadásul itt 19.-én volt tűzijáték nem is 20.-án -.- Annyi volt hogy Márkék a hátsókertbe sütöttek húst és ott üldögéltünk, söröztünk, dumáltunk. Szabolcs is hazajött pár napra. Ők nem akartak jönni tűzijátékot nézni, de mivel anyának megígértem, hogy én elkísérem, mert más nem akart menni, ezért elmentem. Nem tudtam értelmes képeket csinálni róla xd
Mivel volt utána egy kisebb zenés buli, ezért maradtam, mert Szabolcs telefonált, hogy ő még marad egy kicsit. Összefutottam Handóval meg Lacival is. De nem sokáig maradtunk, Szabolccsal eliszogattam egy sört meg körbenéztünk és ennyi. Mentünk haza.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése