2012. február 20., hétfő

# 360. Két nap Uruhámmal xD

Pénteken most Én mentem Szandihoz, azaz Uruhámhoz, mivel Ő előző hét szerdán jött le hozzám. Kurva hideg volt, pont elkezdett szakadni a hó is. Ja és madjnem úgy volt hogy nem megyek, de akkor bűntudatom lett volna. xD Még előző nap hőemelkedésem volt, aztán hajnali fél3kor felkeltem és 39,5 fokos lázam lett.(y) yeesss xD Szerencsére reggelre nagyjából lement hála a gyógyszereknek meg a vizes törölközőnek.
A Stadionoknál találkoztunk és mentünk Kelenföldre, mert ott laknak és szerencsére nem volt annyira messze. Először csak a húga volt otthon, később jött haza az anyukája. Am meg tök jó szobája van, megnézegettem a japán cuccait xd
Ez a két nap rohadtul jó volt, összegezve: gazette koncert nézés este, pózerkedés ruhákkal meg gitárral , egymással ellenkezés, hajbeállítás, macskázás akinek a neve Mitsu XD ,lángos evés, kaptam gazette kitűzőt tőle *-* meg sütit, ő kapott tőlem is ajándékot meg rajzoltam is neki, őt chibiben animésen xD
A mostani hétvégét várom, akkor meg ő fog jönni :D szal kb minden héten csak a hétvégéket várom xD hétköznap munka az önkormányzatnál, aztán meg a jól megérdemelt hétvége együtt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése