2010. május 13., csütörtök

# 191. A viszga és utánna party!!!:D

HÉTFŐ
3 osztályban vizsgáztunk.Egyikben művtöri,másikban vállalkozási ismeretek,a 3.-ikban pedig a rajzfilmtechnikákból.
Művészet töriből az ókeresztény,bizánci kultúrát húztam. Nagyjából leírtam,és megmentettem Timit mert először felelt volna Ő,de alig írt valamit!XD Úgyhogy kimentem helyette :J *büszke magára* xD Lefelelte,mondták hogy okés,átmentem a másik terembe.Hát vállalkozásból azt sem értettem mit húztam XD Valami árkalkulációt vagy mi az isten xD Mindegy,odaírtam pár szót,meg osztálytársnőm segített még kb 4 mondattal xD Kimentem felelni,elmondtam amit tudtam,és kérdeztek még 1-2 dolgot,amire nemtudtam a választ.Elmondták a választ én meg csak bólogattam xD Aztán rajzfilmtechnikákból kihúztam az újításokat hogy 2D,3D CGI szal ezekről beszéltem.Eez is nagyjából szerintem jó lett.És végre túl lettem a szóbelin :D Aztán mondták,hogy ugye holnap lett volna a rajzolós feladat,de előre hoztak párat,így szóbeli után rajzolás jön.A Gusztávot kellett megrajzolni különböző sport pózokban,4 féle képpen,majd Misiről kellett krokikat rajzolni.
2 óra körül végeztünk.Ezután Én,Csimpy,Timi,Klaudia,Anita beültünk az egyik közeli sörözőbe :DDD Megittunk pár sört,meg egy rövidet :D ÉRDEKES témáink voltak XDD Kurvajó volt!:D



Ezután felmentem Andiékhoz albérletbe :D Persze nem tudtak nyugton maradni,és folytatódott az ivás XD Lementünk a tóhoz,a parkba.Odajött hozzánk egy faszi és egész este fárisztott a hülyeségeivel XD Éjfél körül gó vissza az albérletbe.

KEDD
Késtem xD Alig aludtam és elég zombi fejem volt XD Egy rajzfilmfigurát kellett rajzolni.Valamilyen bolhának nézett ki katonai ruhában xD Nemtudom a nevét.De szerintem nagyon egyszerű volt.Közben áthívtak mindenkit egyesével a másik terembe,hogy megnézzék az otthon készített rajzait.(krokik,népművészeti motívumok,vázlatok stb).Mikor ezekkel végeztünk mindenkinek megnézték megint egyesével a felvett rajzaiból pár darabot.Ekkor már az osztály ökörebb része alig bírt magával,és baromkodtunk össze-vissza XD Ebböl lett egy kisebb veszekedés is,a másik oldalról XD Gizi nénjeee~ xd Körömfestés O.o xD
Pár osztálytárs :D


Mikor végeztünk úgy 5-en ismét beültünk,de már egy másik helyre,de most jött Hetesi is :D Hát igen,egymást basztatta mindenki egész végig XD Kurvasokat röhögtem xD Később 7 és Klaudia elment,mi még maradtunk sörözni :D Megint lement egy rövid :D Egészen estig ott ültünk,már Barbiék felhívtak hogy hol a faxba vagyok,mértnem jövök már!XD Ekkor megbeszéltem velük,hogy hagy jöjjenek fel a többiek is bulizni hozzájuk :D Elindultunk,sajna szakadt az eső.
Odaértünk,hál'égnek mindenki jól kijött egymással,de gondoltam hogy mindenki könnyen össze spanol majd a másikal!XD Én sajna amúgy elaludtam véletlenül hajnali 2-kor amire kurvára nem emléxem,a többiek meg buliztak még bőven xD A francba xD A partyról beszéljenek ezek az értelmes képek XD








SZERDA
Másnap mivel nekem továbbképzés volt,így délután leköszöntem többiektől.Timi is jött,vele utaztam egy darabig.Csimpy még maradt Matuszékkal. :D
Hát továbbképzésen megint nem csináltunk sokat.Misi betett egy filmet,a Ponyvaregényt és abból kellett 3 szereplőt megrajzolni rajzfilmesen.Persze én ilyen animés stílusban rajzoltam meg őket. XD Ezután stadionokig haza Klaudiával.Misi mondta,hogy elég jók lettek az eredmények a vizzgával kapcsolatosan.
A bizonyítványt majd csak később kapjuk meg,mert még lekell pecsételni vagy mi a faszt csinálni vele XD
És végre 3 nap után hazaértem :D
HÁT KEMÉNY 3 NAP VOLT!XD

2 megjegyzés: