2009. június 7., vasárnap

# 71. PánkRákkEndRól :D

Pénteken sikerült a gyakorlati vizsgám,szal gondoltam este kibulizom magam!:D Be is mentünk tarjánba 4 óra körül.Én,Tesóm,Leila,Márk,Verbói emg még ketten voltak akiekt nem ismertem.Elmentünk a penny marketbe sört venni,de rentgetegen voltak.Kiderült hogy leárazás van és 53 ft a Soproni Ászok xD Na mindegy Verboi és én vettünk sört csak,majd kimentünk a kálváriához és kiültünk a padra :D A többiek még hoztak bort is,de később jött 1-2 ismerős,és vettünk tőlük egy üveg whiskyt xD Túl erős volt,én alig ittam belőle,de Verbói úgy nyelte mint a vizet xD Egy jó ideig ott ültünk,ittunk,hülyültünk :D Közben még egy cigánygyerek is odajött egy pár percre,de rendes volt.Aztán elindultunk a Kakukkfogóba.Ott ültünk bennt,meg a Sördöntőbe is átszaladgáltunk.Jó volt :D Aztán elkezdett bezárni a lebuj és elindultunk vissza a városba xD Márk meg időközben eltűnt,de telefonált hogy a Svejknél van mert Aidával akart talizni xD Odamentünk,erre meg Barbival volt xD Nah mondom jóvan xD Ott voltak Andiék is meg még egy jó páran.Verbói meg elekzdett nekik beszólni hogy takarodjanak el xDDD Aztán odamnetünk mindannyian a többiekhez.Tesóm kiabált össze vissza,Verbói barbi anyjának kiabált,én emg cska röhögtem össze vissza xDD Aztán meg láttam hogy jön a rendőrsög,mondom tuti visszafognak fordulni.Tesóm kezében ottvolt a boros flakon és gyorsan eldobta.És télelg vissza is jöttek a rendőrök,és naná hogy tesómat találták be -.- De hülyeséget is beszéltek hogy ivott belőle meg ilyesmi és ez nem is volt igaz.Szal felírtak vmit a papírjaikra,és elvileg megbüntették.Hogy basszák meg...bezzeg amikor verekedés van akkro nincsenek ott a retkek.Azt mondtuk is nekik,de mint akik megsem hallották beszáltak a kocsiba és elhúztak....Aztán nézek körbe,és látom hogy a kb20as társaságból már csak vagy 8an álltunk ott.Na mondom látszik,hogy kire lehet számítani.azokra akik ott maradtak..a többi meg,ha baj van egyből elhúzzák a belüket...Na mindegy.Aztán mikor elmentek a zsaruk,egyből előkerültek a többiek is.De otthagytuk őket,elindultunk a non stop felé.Ott emg egy részeg vagy csöves? hapi feküdt a földön.A fejét is bebaszta.És márk a kisangyal odament hozzá segíteni xD én is odamentem,aztán egy csaj is odajött segíteni,és megpróbáltuk felhúzni.A csaj odaadta Márknak a telóját és felhívta mentőket.Azok később meg is jöttek és elvitték a hapit.Megvolt a napi jó cselekedet xD Aztán indultunk volna Verbóiékhoz,de elkezdett követni minket 3 cigány gyerek és beszéltek öszevissza hogy mi beszóltunk nekik..mondom ez hülye.Csak 3an voltak,meg nem is olyan kemények,aztán meg vki mondta hogy kés van náluk.Én úgyemlékeztem hogy Márk mondta,de másnap mondta msnen hogy nem is ő mondta xD Én emg magamtól nem találom ki xD Na mindegy...szal jöttek utánnunk,aztán volt egy pár ütés,rúgás de inkább elhúzunk minthogy megkéseljenek xD Wáá de mérges voltam,pedig simán leütöttük volna őket xD De közben nemtom hogy de ott termett a rendőrség O.o Igazoltatták őket,és elekztek kamuzni stb. Végül az lett hogy mondták a rendőrök hogy Mi jobbra,cigók balra.Így is volt.Bementünk Verbóiék lépcsőházába.Hozott papírokat hogy puhán aludjunk xD Lementünk legalulra.xD *csöves üzemmód*xD Én szépen befeküdtem a sarokba,magam alá téve vagy 40 újságot,Márk ráfeküdt a hasamra,Márkra lábára Verbói,Verbói lábára Leila,Dudu meg befeküdt a másik sarokra xDD Mikor már a többiek rég aludtak én még ott röhögtem magamba ahogy néztem az elhelyezkedésünket xD Aztán én is elszunnyadtam.Hajnali 5körül felébredtem,mert nemkaptam levegőt xD Márk nyomta a nagy fejével a hasam xXDD Alig tudtam kimászni tőle xD De felsem ébredt xD Aztán lefekdütem egy másik helyzetbe és az én fejem volt a lábán xD Aztán később már felébredt mindenki,ekkor már Verbói nemvolt ott xD Gondolom hazament :D majd mentünk a buszhoz...Hazaértem és fááj akkor lettem rosszul xD Lefeküdtem volna aludni,de kikellett szaladni a WChez xD 3x hánytam :S Rohadjon emg többet sem iszok össze vissza xD De azért a sok balhé ellenére,kurvajó volt az egész XDXDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése