2009. június 20., szombat

# 76. Mélyen az erdőben xD

Mivel végelett a vizsgáknak,úgy gondoltuk elmegyünk mulatni egy kicsit.Én ,Norbi,Kurucz és Handó vettünk egy láda sört és elindultunk az erdőbe :D A riolittufa felé.Eltelt egy kis idő mire kiértünk,mert kurva messze volt,meg a leghosszabb úton mentünk xD Útközben persze ment a dumálás. A végére már kurvára kifáradtunk,de aztán megérkeztünk a tufa környékére.Van ott egy fasaz ksi fa asztal meg pad.Oda leültünk,kibontottuk a sört,és véégre már nemvoltunk szomjasak :D ment a duma mindenről:emebrekről,a vizsgáról stb. Kitaláltuk Gabival hogy elmegyünk a közelben lévő volt kőszinfejtőhöz.Oda csak mi ketten mentünk,Norbiék addig ottmaradtak.Fura volt látni,mert már régen voltunk ott is megváltozott egy kicsit a hely :D De naon fasza kilátás volt.Aztán gó vissza és lassacskán már az utolsó előtt sört ittuk.Aztán mivel már késő volt és korom sötét elindultunk haza felé.Egy kicsit akkro rosszul lettem,lehet nemkellett volna már cigizni xD Azért ugyanúgy a leghosszabb úton mentünk haza XD Telefonnal világítottunk mivel olyan sötét volt hogy semmit nem láttunk xD Közben telóról nyomatott be Norbi 1-2 zenét :D Ééés aztán beértünk a faluba.Ott még baromkodtunk,senki sem volt az utcán xD Mintha kihalt lett volna. Aztán hazakísértük Gabit,majd átmentünk a réten és végül szétváltam Kuructól meg Norbitól.Hajnali 2-re értem haza telibe xD A Cipőm meg tiszta sár volt xD Kurvajó mókázás volt :DD Kár hogy nemvittem el a fényképezőmet,így képek nincsenek.De féltettem nah,hogy valami baja esik xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése