2009. június 3., szerda

# 70. Nyaralás Haru-nál :D

Mivel Harunak elutaztak otthonról pár napra,így lehetőség nyílt arra hogy több napot is nála legyek megint xD :P
Szombat reggel indultam,dél körül odaértem hozzájuk.Kicsit veszekedéssel keztük a talit mert nemtudtam bejutni hozzájuk xD na mind1
Elmentünk a boltba kaját venni,aztán vissza Haruhoz.Kajoltunk,pihiztünk,és este emgnéztük a régi kedvenc filmem a Mintamókus-t XD
Vasárnap elég későn keltünk mert fetrengtünk az ágyban xD Aztán mivel elfogyott a kaja,elmentünk a Tescoba kaját venni.Vagyis vettünk volna,csak sajna zárva volt.xD Úgyhogy egy nonstopba mentünk be kajáért.Meg kajoltunk a mekibe :D Jah és vettünk a kínaiban is kaját xD Aztán gó haza,megint elkeztünk filmet tölteni,de mivel nemjött le az este nemnéztük meg.Viszont együtt zuhanyoztunk :P
Hétfőn jól indult a nap :P...aztán jött haru bnője Caci.Elbolondoztunk,zenéket hallgattunk.Aztán 6 óra körül elkisértük valameddig,mert akkor kellett hazamennie.Aztán megint bekellett mennünk a boltba,emrt elfogyott a kaja megint.Viszont mivel ünnep volt,1 üzlet volt nyitva és ott is kivolt rámolva minden O.o semmit nemtudtunk venni.Úgyhogy kitaláltuk hogy elmegyünk a Margitszigetre és majd arrafelé veszünk valamit.Sétálgattunk,a padon ücsörögtünk :) Láttunk sünt meg vadászgörényt xD Aztán késő este elkeztünk hazamenni mert hideg volt.Meg vettünk megint csak a mekibe kaját xD Úgy 11re haza is értünk.Neki is álltunk filmet nézni,de én hülye véletlenül kitöröltem a letöltött filmet -.-" xD De szerencsére volt a gépen még egy,és azt néztük meg :D Aztán vége lett és ment egy kicsit a tv ..de mi nem arra figyeltünk :P Majd szépen el alukáltunk :D
Kedden sajna már mennem kellett haza,felkeltünk,jól összepakoltam hogy ne maradjon nyom utánnam xD Majd megjött Haru osztályátrsnője,mert osztálykirándulásra mennek.Villamoson elköszöntem Harutól,és góó haza.A Stadionoknál meg egy öregasszony pofázta nekem a hülyeségeit amíg enmjött a buszom xD
Szal jóóó volt :DD Még több ilyeeeeet *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése