2008. december 27., szombat

# 6. Egy jó nap

Délután egykor keltem..nemcsoda hogy mindig éjfél után írok a blogba xD Rendszertelen ahogy alszom xD 24 órából 12-14 órát alszom xD De nembaj mert szeretek aludni <3 xD..mind1,kisebb apámmal való bajlódás után,készültem Handóval szlalonversenyt nézni.vagy mi a rák az xD nah mindegy.Megbeszéltem vele hogy madj felvesz az autójával a házunk előtt..persze szokásához híven megint késettvagy 40percet XD nembaj,végül odaértünk a Tesco parkolóba,mert ott volt a banzáj.Eléggé jó volt,jól forgatták a kocsikat,csak ne lett vna -40 fok hideg xD Ugyhogy nemnéztük végig.Jó volt visszaülni a jóó meleg kocsiba XD Jó volt azért :) Hazavitt,és egyből a gép eléé xD Nemvagyok persze annyira kocka,csak Haruval akartam beszélni :3 Közben elkeztem Ayabie diszkográfiát tölteni XD Egy óra alatt leszedtem minden szarságukat,és 1GB lett a muzsika xD
Persze egy számot nemesett jól meghallgatni tőlük,ugyhogy inkább Shelly Trip Realize-t hallgattam.XD öö..sajnos a heylzet nemváltozott h ottalszom e vagy sem Harunál :( De próbáltam elvonni a figyelmem róla....szegény Harunak belinkeltem az éjszaka közepén egy szép kis videót,lehet nemkellett volna XD Lehet nemigazi ami a vidin van de én össze**** magam ha ilyet látnék XD Itt a vidi
Aztán később visszatért minden a kerékvágásba és perverzkedtünk emg ööö nyáladzottunk xD De am szeressem naon <3 Nah hazúzok mert holnap(vagyis ma XD) emgint délután kelek fel ugy 4 órakor XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése