2016. július 29., péntek

# 475. - Nyári Mondocon 2016

A nyári conra Adrival mentem és neki ez volt a legelső conja. Ott persze találkoztunk egyből 7-el, Bogival és Hémyékkel :D Ahogy tettünk egy jó nagy kört odakint és az épületekben egy csomó ismerőssel összefutottam szokás szerint. Volt visual kei találkozó is, bár a nagy részéről lemaradtam. Csináltam pár cosplayessel is képet, valamint vettem végre egy vk-s Shoxx újságot. Észrevettem azt is, hogy valaki a nagy fali rajzlapra "I want to believe" felirattal ufót rajzolt :DD  Letámadott egy párocska engem és Adrit, hogy xy animéből cp-zünk-e. Mondom micsoda?XD Hát kiderült, hogy a hajunk hasonlít két anime szereplőre, aminek beöltözött a párocska is. :D Megvolt a szokásos hülyéskedés is mindenkivel, szóval sok mindent nem tudnék írni megint a conról, majd beszélnek helyettem a képek.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése