2015. november 4., szerda

# 466 - 2015 Őszi Mondocon

Csak most esett jól írni a conról, pedig már vagy három hete lecsengett.
Sajnos nem kezdődött úgy, ahogy szerettem volna: nem érkezett meg minden cuccom ebayről, amit fel akartam venni rá. Viszont egy része igen, ami egy szép nyaklánc volt és egy kardigán.



Szokás szerint 7 megvettem előre nekem a jegyet és a bejáratnál várt. Kifestette magát AHS. sorozat egyik szereplőjévé. Ismét rengeteg ismerőssel összefutottam, de most nem sorolnám fel őket egyesével. Valamint új lányokat is megismertem személyesen :D Egy picit kint iszogattunk is, mert a bejárat előtt telepedtek le sokan, most eljött Ritsu és Naku is.
Odabent főként 7-el, Bogival, Dóráékkal töltöttem az időmet. Egy ideig Eszter művésznőt is "boldogítottam". :D Mivel két napos volt a con, szerencsére Nikynél aludhattam. Náluk elröhögtem a cicákon a hugaival, ahogy játszottak velük az este. Másnap pedig mentünk vissza conra.
De azt hiszem szavak helyett, a képek úgy is többet mondanak, úgyhogy:

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése