2010. március 25., csütörtök

# 177. Suliban 12. + Briginél ^_^

Az utolsó nap a képzésből.A következő már csak a vizsga.
De viszont továbbképzésre megyek,de az már csak a számítógépekkel kapcsolatos,és szerdánként lesz.^_^
Nos befejeztem,egy rajzot amit majd Én,meg Norbi szinkronizálunk xD + csináltam egy School Rumble jelenetet is.Az a baj hogy ezek nem fértek rá az mp3-ra,de jövőhéten eltudom őket hozni.^o^
Szünetben szinkronizáltunk Hetesivel XD Persze megint semmi értelmeset.Volt kiabálás,büfögés,japánul hadoválás XD
Na de itt az eredménye:






Siettem,fél7-kor már eljöttem suliból,mert találkozóm volt Brigivel ^_^ Az árpád hídnál pár perc szaladgálás után megtaláltuk egymást xD Kb 40 perc volt mire odaértünk hozzájuk.Ettem krumplit xD Aztán a szobájába dumáltunk mindenről ^^ Egészen éjfélig,aztán elment aludni,mert az anyja szólt hogy reggel suli xD De éjjel átlopózott vagy 2x úgy fél órákra xD
Felkeltünk olyan 6 órakor,készülődtünk.Ő sulbia ment,hála égnek ugyanarra kellett neki is mennie,mint nekem a buszmegálló van xD
Nagyon jó este volt ^o^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése