2010. március 15., hétfő

# 174. PIGGel játszás és hajam hátulról egozás xD

Hát igazából nem sokat tudok írni.A hétvégén nem történt semmi.Hallgattam a zenéket meg ilyesmi.Rajzolni akartam de pont kifogyott a filcem -.-
Úgyhogy animét néztem és kész xD Meg msn-eltem Sleepyvel ^_^ Rajzoltunk egymásnak hentaios képet :P XD De azt nem publikálom XD
Jah és jáccottam ameba-n a PIGG-el xD Már amennyit tudtam xD
Elvileg felvettem barátnak a Juliette banda 1-2 tagját *o* remélem vissza igazolnak.
Vettem a kis köcsögömnek új kockás gatyót xD És egy ágyikót xD

Az a baj nemtudom pontosan mit hogy kell benne xD Elkezdtem császkálni,majd lehet veszek magamnak egy kiskutyát.

Este volt pancsi xD Most ilyen a hajam hátul xD eléggé hülyén van vágva,de már hosszú :D

nah ennyit mára xD bai bai ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése