2017. június 21., szerda

# 488. - Otthon és Debrecenben

A hónap elején hazamentem vidékre, már alig vártam, hogy távcsövezzek. Három estét voltam otthon, de sajnos csak az elsőn tudtam valamit kukkolni, mert az összes többi napon felhős volt az ég. Nappal persze tudtam nézelődni, de arra egy idő után azért ráun az ember. Mindenesetre a Holdat feltétlenül megnéztem újra nappal és éjszaka is. Ezen kívül még a szomszédos dombok felé mentem kirándulni, egyik nap Lacival, egy másik nap pedig egymagamban. Nagyon jó idő volt, virágok is voltak minden felé és ez a nyugodtság hiányzik Bp-ről.








Attilával kitaláltuk, hogy egyik hétvégén elmegyünk Debrecenbe Linszter Árpihoz, mert még annak idején szó esett róla. Jó hosszú volt az út vonattal, de végül is megérte lemenni. Árpád készségesen fogadott minket és egy nagyot jót beszélgettünk. Szó esett sok mindenről, de amit nagyon megkukkoltunk, az a Bakó-magnéziumrúd egyetlen fennmaradt darabkája. Ezen kívül egy halom fotót és dokumentumot mutatott meg, amiknek egy részét el is kértem kölcsönbe fénymásolni.
Ilyenkor mindig belém jön a nagy ufóláz és már pörög is az agyam, hogy merre felé kellene majd a következő hetekben vizsgálódni és találkozni emberekkel :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése