2017. május 31., szerda

# 486. - Egri előadásom - Magyar ufóesetek

Ismét meghívtak Egerbe előadni, immár a harmadik alkalommal. Most csak Attilával mentem, mert Anita sajnos különböző okok miatt nem tudott eljönni. Elég jó időt fogtunk ki, úgyhogy még kicsit sétálgattunk is a városban. Végül bementünk a szokásos Műv. Házba; megkezdtük az előkészületeket; laptop, kép, hangbeállítások után jöhetett az előadást. Egyébként nem voltak túl sokan, de túl kevesen sem, amolyan "középarány", mert tudom, hogy mennyien szoktak lenni az előadásokon. Eljött anya, mama és kereszték is megnézni, de találkozhattam Iván anyukájával is; és Mónika is ott volt. Salgótarjáni ismerősök is eljöttek, és plusz egy odavalósi illetővel is megismerkedtem, aki biciklivel tekert le az előadásomra! :) Nem semmi!
Másfél óra hosszú volt, mindenféle kép és videóanyaggal kiegészítve és úgy vettem észre, hogy bejött a hallgatóságnak. Eladtam pár könyvecskét is és több kérdést is kaptam.
Előadásom címe a "Magyar Ufóesetek egykor és most - a szemtanúk újra felkeresve" volt. Ezt adtam elő Bp-n is a tavaszi konferencián, viszont az csak 45 perc volt, és ezt kiegészítettem, több, mint dupla annyira.

Így volt meghirdetve: "Az előadó bemutatja, hogy UFO jelenségeket már az első világháború előtt is észleltek Mo.-n, majd elbeszéli, hogy felkeresett egy űrkutatót, aki az ufó témával foglalkozott; egy hölgyet, aki szeánszokon keresztül üzeneteket kapott a földönkívüliektől; és egy férfit, aki tizenévesen amatőr csillagászként egy sor ufófényképet készített."

Végül Ivánék kivittek a vonatállomásra, mert siettünk vissza Attilával Bp.-re, ugyanis nem haza; hanem Anitáékhoz mentünk és egész éjszaka beszélgettünk egy kis borocska mellett.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése