2014. november 22., szombat

# 450. - Őszi Ufókongresszus és az azt megelőző nap



November nyolcadikán Ufókongresszus volt, de már előtte egy nappal felmentem pestre. Amíg Prusira vártam, hogy elém jöjjön, addig beszélgettem egy hajléktalan bácsival, aki tök jófej volt. Kis teknősöket rakott a lépcsőre, mert azokra vigyázott és mászkáltak jobbra-balra :D Végül megérkezett Prusi és elmentünk a könyvtárba kutakodni, ahogyan tavasszal is. Megint találtam érdekességeket folklór témakörben, ő pedig a régi újságok cikkeit nézegette át. Fénymásoltunk pár dolgot, de nem lettek jók, mert a hülye gépkezelő nem segített, pedig rosszul volt beállítva a fénymásoló. Szóval ezt majd pótoljuk!
Utána meghívást kaptunk egy esti partira, amit az egyik kerületi polgármester rendezett meg a Samovar Vodka Bar-ban. Prusit hívta meg és vihetett magával valakit, aki végül én lettem :D Korrekt buli volt, elbeszélgettünk és eliszogattunk ketten, közben pedig Prusi bővítette az ismeretségi körét :D Végül csak hajnalban értünk haza, addig elhúzódott az este, de jól szórakoztunk.


Másnap elég fáradtan keltünk föl ez miatt, és így késtünk is a konferenciáról, csak dél körül érkeztünk oda. A facebookon alapítottunk egy ufós klubbot annó és elég szép kis társaság gyűlt össze. Innen pár emberrel találkoztunk, mert megbeszéltük, hogy majd fussunk össze a  rendezvényen. De végül kettőt emelnék ki, az egyikük Zoli, a másikuk pedig Lilith volt. Már vártak ránk és agyba-főbe telefonálgattak, hogy hol vagyunk már :D Szerencsére élőben is jól kijöttünk egymással és elég klasszul eldumáltunk mindenről, ha nem épp az előadásokat néztük.
Elsőként egy külföldi előadó beszédjére ültünk be, majd direkt Pataky Attiláéra is, pedig őt Zoli nagyon rühelli és végig óbégatott arra, amennyi hülyeséget összehordott Pataky XD
Nekem zenében semmi gondom nincs vele, de tényleg én is csak megmosolygom azt, amikről beszél. Azért a poén kedvéért csináltam vele egy közös képet, mert az azért mégsem maradhatott el :D


A szünetekben vagy cigizini mentünk ki, vagy pedig kajálni és beszélgetni.
Ekkor persze a klubtagokkal nem maradhatott el a közös kép készítése sem! :)


Közben pár "kollégával" is találkoztam vagy pedig megismerkedtem másokkal és egy jóízűt beszélgettünk. Tóth Laci könyvét megvettem és dumáltunk egyet, kicsit összeismerkedtem Éles Istvánnal, valamint a főszerkesztő "főnökkel" , Pusztayval is találkoztam ismét :)


Közben persze a "mi" csapatunk is összeállt. Azaz akarunk majd egy közös projektet, tevékenységekkel, amiben Prusi, Én, Viszkok András és Knoll Gyula bácsi van benne :) A nevünk M.O.P. és már szórólapot is osztogattunk, egyelőre csak a weboldalainkról, ami így néz ki:


És a csapatunk :) Valószínűleg majd Éles István is csatlakozni fog, tetszett neki az ötlet.


A folyosón volt egy kisebb ufókiállítás makettekből, valamint könyveket és újságokat lehetett venni. Én fel is vásároltam vagy 40 db-ot ami nincs meg XD Még több is lett volna, de sajnos nem fért el a táskámba sehogy sem :D
A kongresszus végén persze volt egy fórum, ahol lehetett kérdezni az előadóktól. Mikor véget ért persze mindenki ment ki a teremből, mi pedig letámadtuk a színpadot, hogy ott készítsünk képeket a felfüggesztett csészealjjal xD



A konferencia ezzel véget ért, Lilithtől elbúcsúztunk a metrón, mert Zolihoz meghívást kaptunk Prusival. Akartunk kukkolni a csillagászati távcsövével, de sajnos annyira felhős volt az ég, hogy semmit sem lehetett látni. Viszont a barátnője - Éva - jó kis bablevessel várt minket vacsorára. :) Egyébként ő is nagyon jó fej volt, összeismerkedtünk, és végül négyesben elbeszélgettünk.
Végül hazamentünk, és este még Prusival söröztünk egy faszát, majd másnap délután mentem haza :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése