2010. szeptember 20., hétfő

# 236. 2010 Őszi Animecon

Itt egy vidi amit én vágtam össze,abból amiket felvettem.

Szombat reggel indultam fel Pestre,jó korán kellett kelnem xD De reggel fél11 körül már felértem a Pecsához.Addigra már sor nem volt,mindenkit beengedtek.Csodálatos módon nem vették el a kaját és az inni valót sem,pedig szokásuk a biztonságiaknak.Ott Jassy odaköszönt :D
Jóó sokan voltak odabent,egyből kapkodtam a fejem,szétnéztem :D
Soook ismerőssel összefutottam :D Niki,Kaorin,Yoru,Near,Peti,Szabi,Miyuu,Domi,Borbála és még egy páran :D Jobban Miyuuékkal lógtam,a többiekkel elég keveset beszéltem,vagy egymagamba voltam xD Jajj 1x úgy kiröhögtünk egy Free Hugos csajt,már kezdtem sajnálni xD
Akik néha feljöttek a nagyszínpadra szervezők,hát nem is tom...elég bénák és fárisztóak voltak,néha idegesítőek is mikor már ott vinnyogtak a mikrofonba...
Sokmindent nem vettem,csak egy Megami újságot,amiben volt egy Drama CD,egy kártya,meg egy csomó poszter is még mellé.A vicces hogy pár pulttal arrébb ugyanez az ujság 3 ezer ft-al drágább volt!XD

Reeengeteg cosplayes volt,nemtom miért nekem Ő az egyik kedvencem,olyan kis aranyos *__* Meg láttam előző évben is,olyan jó a ruhája is :D

Aztááán Pózolj Miyuu-val és Domival kép xD

Külön megkell említenem azt a csodás Haruhi cosplayest,aki lehetett kb 20kiló és bűnronda és még fiú is,szal grat xD
Este valami dob koncert volt,nah ott a faszi aki beszélt a mikrofonba,hát nemtom,szerintem valami beütése volt XD Meg még az a röhögés is neki xD Amúgy annyira nem volt rossz.Sajna a programok tolódtak,így az esti party is eltolódott.amin kb egy fél órát tudtam részt venni,mert mennem kellett haza az utolsó busszal,ugyanis nemvolt hol aludnom -.-
De minden rosszban van valami jó: a villamoson mikor mentem haza,találtam egy doboz cigit xD Tuti elhagyta valaki xD
De az egész con jóóóó volt *___*
Ééés még cp-s képek,és 1 nagyon szép rajz is :






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése